Hallo, Ik had twee vraagjes ivm de borstvoeding. Ik kolf zo nu en dan om een voorraad op te bouwen voor als ik is weg moet en de kleine thuis blijft. Nu lukt het me soms om een hele voeding te kolven maar ik kom ook weleens niet verder dan 50 cc Nu heb ik eergisteren 50cc gekolft en vandaag 50cc maar mag dit dan bij elkaar als het ingevroren is geweest want de kleine heeft 80cc nodig per voeding. Ook wilde ik graag weten vanaf welk moment kan ik hem snachts zelf laten komen voor de borstvoeding hij is nu 15 dagen oud? Ik zet nu op aanraden van de kraam mijn wekker na 4 uur maar moet hem dan soms echt wakker maken. Vanaf wanneer kan ik hem zelf laten komen een mag hij dan gewoon doorslapen de hele nacht? Alvast bedankt Michelle
Hoi, Je mag voeding bij elkaar doen wanneer het dezelfde temperatuur heeft. Je kunt ook 2 dagen kolven, dit in de koelkast bewaren en op dat 3 bij elkaar voegen en geven bijvoorbeeld. Wanneer je kindje goed groeit op jouw voeding, op tijd geboren is en verder gezond kun je inderdaad kijken wanneer je kindje zelf voor een voeding komt 's nachts. Veel succes!