Hallo, Ik heb een zwarte voedingstop gekocht bij Prenatal. Heerlijke stretchstof. Wat ik alleen niet snap is hoe de voedingstop 'werkt'. Je kunt de bandjes aan de voorkant losklikken, net als bij een voedingsbh. Maar er zit geen extra bandje oid, dus als je het losklikken, schiet het schouderbandje gewoon naar achteren... Zie die maar weer eens te vinden op je rug na het voeden! Herkent iemand dit? Of ben ik de enige? Anders fungeert 'ie maar als gewoon hemdje...
Ja, die heb ik ook. De eerste keer dat ik hem aandeed was het ook "ehhhh, wacht even... ik mis wat?!" Debiel ontwerp. Ik gebruik hem inderdaad ook gewoon door hem omlaag te trekken. Wat dan wel weer goed gaat omdat ie zo lekker stretchy is. Dus niet helemaal een miskoop. Maar toch een raar ding.
Ik heb hem ook, wat een onding. Ik ben hem dus op een bepaald moment net als Fafa omlaag gaan trekken, met als gevolg dat het bandje nu kapot is. Bij mij is het dus wel een miskoop.
Misschien het bovenste bandje na het losmaken even onder je bh bandje schuiven zodat je hem niet kwijt bent, of werkt dat niet?
Ja, dit had ik ook. Ik heb hem ook onder mijn bh bandje geschoven, en s nachts gewoon omlaag. Ik heb hem nu eigenlijk niet meer aan. Inderdaad een miskoop.