Wat een pech :(

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Flutterby, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn dochter is nu 7 dagen oud, al snel kloven en pijnlijke plekken. Nu gaat het aanleggen goed, heb ik een beginnende borstontsteking door teveel melk :(

Pijnlijke borsten, 38.6 en ik voel me niet lekker. Hoop zo dat het niet doorzet!

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    O vervelend zeg!!! Heb ik gehad op dag 11.
    Je kindje goed laten drinken met het kinnetje naar de harde plek.
    Verder zorgen dat je de borst leegkrijgt met een kolf.
    Na die tijd goed koelen en witte koolbladeren erop.

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
  4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik 'mag' van mijn lk dus niet kolven omdat ik vreselijk veel melk heb. Dat is ook de oorzaak van de (beginnende) borstontsteking. Nu leg ik dochter om de 2 uur aan en hopen maar dat het dan weggaat... Het aanleggen gaat ook een stuk minder goed nu m'n borst pijnlijk is en ik me niet lekker voel :(

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat balen zeg en zo pijnlijk. ik heb het in de eerste week ook gehad. sterkte en hopelijk een snel herstel en tja proberen zoveel mogelijk te blijven voeden ookal doet het zeer

6. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Mag je ook niet kolven na de voeding?
    Want als je te veel hebt, drinkt ze niet alles eruit en raakt het juist verstopt neem ik aan?

Ik kolf(de voornamelijk) heel regelmatig (durf niet in openbaar te voeden vandaar), dus dan goed leeg en heb echt totaal nergens last van gehad. Kan natuurlijk ook toeval zijn!

Deel Deze Pagina