Spruw zonder witte vlekjes? Kan dat?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Gentle, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nou ja, de titel is al duidelijk. Ik heb de laatste dagen vaak een beetje branderige tepels, en vooral bij het drinken steekt het soms echt in mijn borst. Nu heb ik al geïnspecteerd op witte vlekjes of zoiets, maar dat zie ik niet echt.

Kan het dan spruw zijn? Want het doet wel zeer...

2. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Ja dat kan, ik had dat ook. Niets te zien, zoontje nergens last van, toch behandeld met miconazolcreme, na 1 week waren de klachten over, toen heb ik nog 2 weken doorgesmeerd en het was over. Denk dus echt dat het spruw geweest is, daar krijg je ook die stekende pijn van.

3. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik heb herhaaldelijk spruw gehad, en nooit witte vlekjes. dus ja, dat kan!
    wat je omschrijft klinkt wel als spruw...

4. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    ja, klinkt als spruw.
    je geeft zelf al aan dat het zo voelt, en je gevoel heeft het vaak bij het rechte eind hoor.

Ik heb het sinds eergister ook weer, branderige tepels. kHeb liever dat ze niet drinkt... nou, dan weet ik al genoeg.
    Ik smeer ook weer...
    Uk heeft nergens last van.

Spruw zou verboden moeten worden hoor... ;)

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Tsja, dan ga ik het toch maar ff aan de ha vragen! Ze "slobbert" soms ook een beetje bij het drinken, en het blijft af en toe steken. Nog steeds nergens witte vlekjes, maar als dat ook kan, dan wil ik zalf, nu!!

6. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    t is zonder recept verkrijgbaar! miconazolcreme heet t. na de voeding dun smeren en als klachten over zijn 2 weken doorsmeren!

idd, spruw zou verboden moeten worden!

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Oh dat wist ik niet! De steken zijn trouwens vanzelf over gegaan, dus het was toch geen spruw dan denk ik. Het is nu weer gewoon goed! Geen idee!

8. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Ohw, en wij je maar een smeerseltje aanpraten! Nou, fijn dat het over is! Misschien een verstopt melkkanaaltje dat opengedronken is...

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hihi, geeft niet hoor! Kan best een melkkanaaltje zijn. Het zat wel steeds op precies dezelfde plek!

Bedankt iig!

Deel Deze Pagina