Spruw

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Eva1983, 4 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi

Gisteren ben ik bij de huisarst geweest en die constateerde spruw bij mijn zoontje van 2 weken oud. Voor mijn zoontje schreef hij Daktarin voor. Voor mij echter helemaal niks. Nu lees ik overal dat eigenlijk moeder ook behandeld moet worden....
    Tot gisterenavond had ik nergens last van, maar tijdens het voeden met de rechterborst, ging mijn tepel ineens pijn doen en ook had ik steken in mijn borst. Niet heel erge pijn maar wel gevoelig. Dus heb ik nu al 2 keer gekolfd en dat gegeven omdat dat minder pijnlijk is. Maar is dat nu wel handig om te doen. Ik ben erg zoekende nu....
    Ik zit eraan te denken om anders even de huisartsenpost te raadplegen, en dat ik zo misschien ook voor mezelf medicijnen krijg....

Ik moet zeggen dat het mooie van het geven van borstvoeding voor mij nu wel even ver te zoeken is.... :cry:

Oja en als ik kolf, kolf ik 80 cc af omdat dit is wat mijn zoontje drinkt (hij is dan tevreden) Is dit genoeg voor hem? Hij is nu 2 weken oud.

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi Eva,

Hoe gaat het nu met jullie? helaas is het hier erg druk geweest en heb ik je bericht niet eerder gezien.....

ben je inmiddels zelf ook aan het behandelen? Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het alsnog graag.

groetjes Heidi Margit

Deel Deze Pagina