Mijn zoontje is nu 5 weken, ik geef combinatie fles en borst, met de tijd wil ik gaan afbouwen ook omdat ik veel stress heb momenteel en dat ik er niet meer echt van kan genieten. Ik zou nu willen weten of ik op de hypoallergeen moet blijven . Ik en mijn vriend hebben allebei geen allergie , alleen mijn moeder heeft op latere leeftijd astma gekregen. En de zoon van mijn halfbroer had als kind astma. Mijn oudste zoon van vijf is uit mijn eerste relatie en heeft vanaf zijn geboorte al eczeem en iets later kreeg hij astma. Ik weet dus niet of die eczeem van zijn vader af komt. Bij zijn geboorte had ik een vermoeden dat hij een koemelkallergie had maar dat is niet geconstateerd door CB. Bij ons komen koemelkallergie en eczeem in de familie niet voor. Zou ik niet beter op gewone voeding kunnen overstappen of moet ik op deze voeding blijven? Zou mijn jongste hier ook aanleg voor hebben?
Ik stel voor dat je dit even overlegt met je arts van het consultatiebureau. Succes ermee! Geniet van je kindjes! Heidi Margit
Hoi ik heb het CB gebeld en ze raden mij aan om met HA door te gaan totdat hij zes maanden , eigenlijk omdat oma astma heeft en mijn oudste ook. Bedankt! Groetjes Robijntje