Hallo, Mijn dl dronk de laatste tijd zo'n 5/6 voedingen nog bij mij. Maar sinds een paar dagen is ze onrustig. Ze slaapt slecht, heeft moeite met in slaap vallen, en wil ontzettend veel aan de borst. Zeker om de twee uur, en dan beide borsten, zeker wel een kwartier lang (normaal was het hooguit vijf minuten en vaak maar 1 borst). Gisteravond wilde ze zelfs weer clusteren, wat ze vanaf haar derde maand niet mee heeft gedaan (om het uur aan de borst). Weet iemand waarom ze ineens zoveel behoefte aan de borst heeft? Ik vind het wel pittig, want ik ben zelf ook nog eens ziek op dit moment, en ze drinkt geen flesjes.
Kan eigenlijk vanalles zijn. Misschien word je weer ongesteld? Of juist omdat je ziek bent dat er wat minder melk is? Of merk je niets in je productie? Anders kan ze zelf niet zo lekker zijn misschien?
Ik merk niet echt iets in m'n productie, ze heeft ineens een enorme mamahonger lijkt het wel. Het valt me op, omdat ik het niet ben gewend van haar. Maar het is altijd zo lastig erachter te komen wat er nu precies is...