Formaat borsten

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Michelle04, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik geef nu bijna 2 maanden Bv en ik wil dit ook nog wel een tijdje blijven doen. Nu vroeg ik me af of je borsten de hele tijd formaatje Pamela Anderson blijven of dat ze na verloop van tijd weer hun normale grootte aannemen. Ik krijg mijn bovenkleding niet meer dicht en als ik nu ga shoppen past bijna niks omdat ik mijn borsten er niet in krijg:( Ik moet hiervoor een XL hebben terwijl de rest van mijn lijf medium is. Als ik straks aan het werk ga moet ik weer in uniform en daaronder draag ik een kogelwerend vest maar daar ga ik zo ook nooit meer inpassen. Graag hoor ik jullie ervaringen op dit gebied.

Groetjes Michelle

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn borsten bleven DD tot ik ermee stopte en toen pas werd het langzaam weer mijn normale B.
    vriendin van me heeft een half jaar bv gegeven en ook een half jaar megaboops gehad, sorry, kan er niks anders van maken :D

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hier ook,..ben er eigenlijk wel blij mee, want ik had niet zoveel borst ;):). Niet alle tops passen hier, maar dat heeft niet alleen met de boobies te maken ,.......helaas,....

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Bij mij zijn ze wel weer redelijk normaal geworden na verloop van tijd (denk 6 maanden ofzo). Ze zijn nog wel iets groter, maar niet meer a la pamela.

5. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hmm ik had eigenlijk gehoopt dat na een paar maandjes weer in zijn oorspronkelijke vorm zou terugschieten haha.. Ik had namelijk al niet zo weinig en nu zijn ze wel erg prominent aanwezig :( Nou ja het is voor een goed doel zal ik maar zeggen. Alvast bedankt dames!

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Hier hetzelfde verhaal, ze zijn nog steeds huge ;)

ff offtopic... @mymiracle; ik vraag me af hè... zijn je borsten weer 'de oude' geworden, qua tepels en stevigheid enzo?

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik geef nu ruim een jaar bv en mijn borsten zijn al een hele tijd zoals ze waren voordat ik zwanger raakte. Ik moet er wel bijzeggen dat ze in al die tijd maar een kleine cupmaat zijn gegroeid (had voor de zwangerschap cup b, de hele zwangerschap ook gewoon b, na de bevalling (toen de bv goed op gang was) een kleine c, en nu dus weer gewoon b. Ik denk dat ze bij mij met een maand of 3 weer in de originele staat waren ;).

8. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Oh ja ook zoiets waar ik wel benieuwd naar ben maar misschien ook eigenlijk helemaal niet wil weten.. Worden de dames weer net zo fier als voor de borstvoeding of worden het slappe theezakjes??:$

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik had altijd een B, tijdens de zwangerschap groeide dat tussen 12 en 20 weken van C naar D naar E, en dat is een hele tijd zo gebleven. Ik denk een maandje of 2-3 terug dat ik terug kon naar BH's cup D en als ik het zo bekijk, zal dat als ik straks nog wat minder voedingen geef, nog wel iets verder teruglopen.
    Blij toe, want zit qua bovenmaat op S, dus je kunt je voorstellen dat ik echt nergens meer in pas :( Blousjes draag ik tegenwoordig vaak half open met een topje eronder, anders gaat het gewoon niet :(

10. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik had hetzelfde probleem Rozemarijke, daarom had ik een paar goedkope shirtjes gekocht in maat M die wel gingen.

11. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Oh wat zijn jullie borsten allemaal gegroeid tijdens de zwangerschap/borstvoeding!
    Ik had een A en nu misschien net een volle B. Niet erg indrukwekkend dus. Ik had graag eens ervaren hoe het is om niet meer in je kleding te passen! :D
    Helaas helaas... Maar snap ook wel dat het vervelend is als je echt niet meer in je kleding pas door je nieuwe borstomvang. Zeker als het echt al la pamela erg uit verhouding ligt; boven XL en onder een S, haha

Deel Deze Pagina