Kan mijn baby op chocola reageren?

Discussion in 'Borstvoeding' started by sweetbabygirl, Feb 10, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

Dec 12, 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik geef borstvoeding aan m'n 5 maanden oude zoontje. Hij slaapt niet door maar de laatste 2 weken slaapt hij echt zo bizar slecht, hij is gerust anderhalf uur aan een stuk aan 't kletsen, jengelen, lachen en maaien met z'n armen in bed. Hij vraagt vaak om een voeding. Valt weer even in slaap en is dan weer gerust een uur wakker. Nu heb ik de laatste 2 weken behoorlijk wat chocola binnen gekregen, zit niet zo lekker in m'n vel en chocola is echt 'mijn ding' haha (en drink ook koffie) ineens viel vanmorgen t kwartje, zou het daardoor kunnen komen?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mwah, ik denk het niet. Cafeïne kan wel effect hebben, maar als je het houdt bij 1 a 2 kopjes op een dag valt dat ook wel te verwaarlozen.

5 maanden is de periode van 'spoken', ze leren weer allemaal nieuwe dingen, soms komen al tandjes door... het was hier rond die tijd ook onrustiger.
    Ook kunnen ze dan weer meer voeding gaan vragen. Groeispurtje misschien.

3. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Nee, lijkt me onwaarschijnlijk.

Zoontje is ook vijf maand, en sinds een week zijn de nachten hier ook hels. Van één nachtvoeding naar vijf gegaan. Dus ik denk eerder dat het de leeftijd is.

4. moby123

moby123 Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,040
    271
    83
    NULL
    België
    De nachten die je beschrijft zijn zeer herkenbaar hier. Mijn dochter is 4 maanden en hier is het juist hetzelfde. Denk niet dat het aan de cafeïne ligt. Ik drink maar één kop koffie per dag en geen frisdranken of zo.

Share This Page