een week terug heb ik een bericht geplaatst dat fynn weer niet veel gegroeit was. let wel 100 gram in 1 maand ik was dus ook weer helemaal van slag en was bang te moeten stoppen.door de berichtjes van jullie maakte ik me minder zorgen en ik had zoiets van ik zie het wel. vandaag ben ik weer wezen wegen die afspraak stond dus ik even geweest. ik zat al compleet in de zenuwen en ik ging er vanuit dat hij weer niet gegroeit was. wat blijkt is meneer deze week 310 GRAM aangekomen ben helemaal blij.
Wow, dat zijn mooie berichten!!! Niet meer onzeker zijn hè?! ('bang te moeten stoppen' hoor ik trouwens best wel vaak hier, jammer dat die angst er zo ingeboezemd wordt door de medische kringen)
Ja, vooral niet te druk maken dat hij ELKE week een bepaald gewicht moet groeien... is toch allemaal erg kwetsbaar: een paar dagen niet goed eten door ziek-zijn of tandjes, doet al een hele aanslag op het gewicht Maar jeetje, 310 in een week.... my goodness: jij sjouwt je helemaal het oneindige met hem zeg! Zware boy wordt dat!