Hallo allemaal, Fenne heeft al een hele tijd (maand of 2) last van een heel naar zeehond achtig hoestje. Ik heb al diverse keren de HA gebeld en die zegt, zolang het alleen hoesten is, is er niks aan de hand. Ook heeft er een kinderarts naar gekeken en ook die zei dat er niks was. Aangezien het de laatste week erger werd ben ik woensdag naar een vervangende HA geweest (die van mij was weer eens op vakantie of cursus oid!!) en ook hij hoorde niks aan haar longetjes.....Oké, nou hebben er zoveel mensen naar gekeken en geluisterd het zal wel niks zijn. Wat dat betreft ben ik wel gerustgesteld. Ik geef haar nu wat tijmsiroop op het hoesten wat minder pijnlijk te maken, soms doet het haar namelijk wel een beetje zeer denk ik. Maarrrr nu begint ze ineens water over te geven, gewoon zo ineens uren na een voeding begint ze een beetje moeilijk te doen en dan komt er een beetje water naar buiten.....WAT KAN DIT ZIJN? Het is geen maagzuur want het ruikt niet zuur. HEt lijkt wel alsof ze er echt last van begint te krijgen, de eerste twee dagen floepte het er zo tussen het spelen uit maar sinds vanochtend begint ze echt te pruttelen en te roggelen............... Ze is nu ook wel een beetje verkouden, verstopt neusje, traan oogjes enz.... IEMAND enig idee wat en hoe en waar en waarom???
sorry ik weet het niet, maar als je het niet vertrouwd gewoon nog een keer terug naar de huisarts. Hoe gaat het verder met haar, is ze wel vrolijk, allert, geen koorts, drinkt ze goed etc?
Ja verder is alles prima! Ze drinkt goed enz enz. Ze is alleen gewoon enorm druk bezig met oefeningen zeg maar. Ze ligt op haar rug en probeert op die manier omhoog te komen, ze gooit dus haar hoofd omhoog en spant haar buik aan. Hierdoor werkt ze alles in haar maag omhoog en komt het er dus uit! Ze lijkt er niet ec ht last van te hebben....ja af en toe wat zurig denk ik..maar dat water is gewoon vreemd...Ik bedoel ze krijgt melk geen water!!