6 weken en de ochtendvoeding heel rommelig

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door littlemunchkin, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Weet iemand wat ik hiermee kan?
    Mijn dochtertje van 6 weken drinkt hartstikke goed, maar in de ochtend treuzelt ze, laat ze snel los om vervolgens te gaan huilen en weer te willen happen(en weer na een slok los te laten) en valt ze snel weer in slaap om als je haar weg legt weer wakker te worden en verder te willen drinken. En dat gaat dan 3 uur door. Ik wordt er gek van en snap niet wat er is/wat ik verkeerd doe. Iemand tips?

Ook spuugt ze naar het oog iedere dag wel een paar keer best een hoop uit, om vervolgens weer te willen drinken en hard te gaan huilen. Ik vind het dan heel lastig om te zeggen of ze nou wel of niet honger heeft.

2. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Miss drinkt ze te gulzig? Even laten boeren? Buj ons hielp t even op de buik leggen. Vaak kwam er dan een boer of teveel melk wat dwars zat en kon ze verder drinken.

3. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Is wel herkenbaar hoor. Mijn beide kinderen hebben dit in het begin gedaan. Kun je liggend voeden? Dit scheelt voor jezelf een hoop, want dan kun je lekker dutten. Sommige kinderen clusteren s avonds, andere kinderen kiezen een ander moment op de dag. Nadeel van clusteren in de ochtend is dat je meer melk hebt dan in de avond en zal ze ook sneller moeten spugen. Je doet dus niets verkeerd, het is gewoon cluster gedrag en dot wordt vanzelf weer beter.

Spugen is niet erg. Als ze er last van heeft dan kan het zijn dat ze weer wil drinken om de pij. Die het geeft te verzachten. Hou je haar rechtop na een voeding ( liefst zo'n 20-30min)?

4. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Nu met meer rechtop houden, vaker boeren enz gaat het al beter :) dank jullie wel en sorry dat ik niet eerder heb kunnen reageren!

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Fijn dat het beter gaat!

Deel Deze Pagina