ik blijf maar afvallen.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Daantje57, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ja de titel zegt het al. Mijn zoon krijgt nu inmiddels 9 maanden bv en ik val nog steeds af. Ik zit inmiddels heel wat kilo's onder mijn gewicht voor deze zwangerschap. Bij mijn eerste stabiliseerde mijn gewicht na een maand of 6, maar nu dus niet... Ik maak me een beetje zorgen of het wel normaal is? Hebben meer mensen dit? Ik eet overigens gewoon normaal + best wel wat snoep etc.

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Gewoon nieuwsgierig, maar was je daarvoor zwaarder dan dat je moest zijn voor je lengte of dat niet?
    Het lijkt er op dat je metabolisme versneld is

3. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    nwoh... ik was niet te zwaar ook niet licht.. gemiddeld.. opzich is het niet erg wat dat betreft dat er wat extra af is ofzo... Had een BMI van 23, nu 21.5 ... ik vindt het gewoon zo raar...

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Laat je schildklier anders even nakijken.

5. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier hetzelfde, alleen had ik daardoor werk wat ondergewicht. 51 kilo bij een lengte van 1.70m. Dit stabiliseerde zich na een jaar en nu ik een aantal maanden alleen in de ochtend en avond BV geef ben ik weer aangekomen. Inmiddels weer rond de 55/56 kilo. Het lijkt nu ook weer stabiel.

6. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Hier ook. Ik voed nu een 3de keer en het is voor het eerst dat ik zo lang blijf afvallen. Eerder stopte dit rond een maand of 4 al. Alledrie kregen ze 6mnd exclusief. Maar mijn zoontje drinkt wel opvallend meer dan mijn dochters, dus ik link het daaraan. BMI ging van 22.7 vlak na de bevalling naar 20.9 nu. Allemaal nog prima dus, ik vind het niet erg :D. Ik val sinds de bevalling gestaag ongeveer 1kg per 2mnd af.

Voor mijn eerste zwangerschap dik 10j geleden was mijn BMI 19.8 trouwens, dus op zich ben ik nu nog steeds ietsje "te zwaar". Ik eet en snoep ook gewoon als altijd. Afwachten wat er gebeurt wanneer er steeds minder gedronken wordt... maar echt wakker lig ik er niet van eigenlijk :)

7. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Mijn bmi direct na de bevalling was 24.5 ... 23 was voor de zwangerschap.

Bij mij is het verschil in de hoeveelheid voedingen nu niet meer zo groot. In het begin dronk de jongste wel veel vaker dan de oudste deed, maar nu is het ongeveer hetzelfde.

Deel Deze Pagina