kolven in de trein?

Discussion in 'Borstvoeding' started by sunnybaby, Apr 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

Jan 19, 2009
    599
    0
    0
    Ik heb binnenkort een zeer drukke werkdag, waarbij mijn enige mogelijkheid om te kolven ws in de trein zal zijn :(. Ik heb weleens gehoord van een collega dat zij op een treintoilet heeft gekolfd. Zijn er meer mensen die daar ervaring mee hebben en gaat dat een beetje?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,186
    35,873
    113
    Om heel eerlijk te zijn lijkt me dit geen doen. Heb zelf wel eens op het toilet van mijn werk gekolft en dat was al vies, koud etc, maar de treintoiletten zijn altijd zo smerig. Kun je niet met de auto gaan en dat je dan onderweg op een parkeerplek even gaat kolven, lijkt mee een stuk fijner.

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,422
    447
    83
    Limburg
    Ik zou anders nog eens met je werkgever gaan praten want je hebt recht om te kolven en dan wel op een fatsoenlijke plaats en niet op een treinwc die vaak vies is. Zijn er niet momenten waarbij je kunt kolven op een schone normale plek. Een wc op te kolven vind ik echt vies en verre van ideaal, kun je naar mijn idee niet rustig kolven.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou ook eerder even overleggen of er toch niet de mogelijkheid is om te kolven.
    Ik heb ooit op een trainingsdag die we op een andere locatie hadden, ter plekke gevraagd of ik gebruik mocht maken van een af te sluiten ruimte en kon vervolgens de melk kwijt in de koelkast van de centrale keuken :) De koks keken er een beetje ongemakkelijk bij, (allemaal mannen ;)), maar ik kon tenminste kolven :)

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Of het gaat, ligt ook een beetje aan hoe makkelijk je kolft.
    Maar zelf zou ik die melk weggooien, je kolft dan alleen om je productie goed te houden.

6. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,056
    2,193
    113
    Brabant
    je kunt ook vragen of je mag kolven in het conducteurshokje! en koelelementen meenemen en dan kun je het wel eventjes bewaren...

Share This Page