Onze dochter is niet zo fan van de fles. Op de 2 dagen dat ik werk drinkt ze hooguit 100cc uit de fles (ik ben zo'n 10 uur van huis weg), 's nachts haalt ze dat dan bij mij in. Voor haar maakt dat niet zoveel uit, voor mij is het wat zwaar.. Zou ik nu al kunnen beginnen om de bv uit een beker te geven? En met wat voor soort beker zou ik kunnen beginnen? Misschien dat dit iets makkelijker gaat en dat ze dan wat meer bv op de dag binnen krijgt.
je kunt vanaf geboorte af aan de baby al uit een cupje/ bekertje drinken geven, dus waarom niet? ik zou het gewoon proberen. mijn dochter is een flesweigeraar en ik liet van de gekolfde melk een papje maken en gaf dat met een lepeltje. nu is ze 1 jaar geweest en eet door de dag heen meer vaste voeding (ik ga nog wel in mijn pauze naar huis om haar nog even te voeden voor haar middag slaapje en voor ik ga werken en als ik weer thuis ben
Onze gastouders hebben ook biobim staan voor als ze echt niet uit de fles wil(de) drinken, maar als je dochter uit een bekertje wil drinken is dat ook handig Ik geef nu bij het brood wel moedermelk uit een bekertje, gewoon koud uit de koelkast, vindt Simone best lekker!
oja? gewoon koud uit de koelkast? dat ga ik ook eens proberen. want als er in een bekertje wat wordt warm gemaakt en ze wil dan niet drinken, moet je het darana weg gooien en dat vind ik altijd zo jammer. maarja koud is wel makkelijk en dan zet je het gewoon terug als ze even niet wil! eens kijken of mijn dochter het ook wil proberen!
Hier drinkt Danique ook wel eens koude melk. Dan ziet ze de fles en heeft ze geen geduld om te wachten tot die warm is. Naja dan maar koud.