Ik heb jullie advies nodig. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb en morgen kan ik al beginnen. Helaas is er geen mogelijkheid om te kolven. Ik wilde tot 6 mnd bv geven, maar nu wil ik eerder afbouwen. Ik weet alleen niet hoe ik het moet aanpakken. (heb al via de zoekfunctie gezocht, maar kon het antwoord niet vinden.) Ze zit nu op 5 x bv. 6:00, 10:00, 14:00, 17:00 en 19:00 (dit zijn ongeveer de tijden.) Ik wil graag de ochtend en avondvoeding zo lang mogelijk blijven geven. Als ik om 6:00 voed en tegen half 9 voor dat ik naar mn werk ga kolf hoe vaak moet ik dan tussendoor kolven.? (er is eigenlijk geen mogelijkheid, ik weet wel dat ik daar recht op heb, maar wil niet gelijk mn nieuwe baan op het spel zetten. Ben blij dat ik wat gevonden heb) En als ze om 17:00 een volle fles krijgt hoeft ze toch om 19:00 geen voeding meer? Sorry voor alle vragen, maar zie even door de bomen het bos niet meer. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Je weet dat je recht hebt om te voeden/kolven ? Dat er geen mogelijkheid is om te kolven zou een reden kunnen zijn om later te beginnen en eerder te stoppen zodat je thuis kunt voeden. Of tussendoor je kindje laten brengen of naar je kindje toe om live te voeden. Dit mag echt geen reden voor ontslag zijn hoor ! Een baas kan het ook als heel postief ervaren dat je wilt kolven. Mijn baas vond dat in elk geval wel hij vond dat ik mijn verantwoordelijkheden nam (zei mijn vorige baas). Als je morgen gaat werken zonder kolven heb je kans op een bo. Dan zit je geheid een paar dagen thuis ! Zit je nieuwe baas ook vast niet op te wachten. Mocht je toch willen stoppen op bv.com staat een heel uitgebreid artikel.
Bedankt voor je antwoord. Nee een bo zit ik ook niet op te wachten. Ik ga morgen maar gelijk aangeven dat ik moet kolven. Als ie dat niet accepteert zoekt ie maar iemand anders.