Moeder geeft haar zoon andere borstvoeding dan haar dochter - Scientias.nl wat grappig.. straks gaan ze dit namaken en krijg je dus roze en blauwe pakken kv in de schappen
Goh bijzonder! En inderdaad, als dit algemeen bekend wordt zal er wel direct op ingespeeld worden met roze en blauwe pakken...
ja inderdaad hoe zit het met tandemvoeden.. of meerlingen met een jongen en een meisje.. vraag ik me nu ook af..
Ik denk dat bij tandemvoeden de melk is afgestemd op het jongste kind want die is er nog echt van afhankelijk. Het oudere kind dat aan de borst drinkt eet (en vaak drinkt) daarnaast ook nog andere dingen. Hoe het bij gemengde meerlingen zit weet ik niet. Misschien bevat de melk dan van alles wat?
Mijn vriendin heeft 10 maand lang haar tweeling (jongen/meisje) bv gegeven, ben wel benieuwd hoe de verdeling qua melk daar was dan..
Goh, wat boeiend! Zie het al voor me: "Wat heb jij nou gekocht!?" "Sorry, ze hadden alleen nog meisjesmelk!"
Ben hier benieuwd naar . Bij ons groeiden meisjes en jongen even hard op mijn melk. In werkelijkheid zal het allemaal meevallen qua verschillen natuurlijk
Mhh, mijn man had er nog niets van gehoord. Hij is melkveehouder, dus heb hem het linkje ook gestuurd. Ik ga het originele artikel maar eens opzoeken. Wel erg interessant!
Hmm maar hoe is dat hier dan gegaan met onze m/j tweeling? Hihi, zo M nou melk voor jongens gehad hebben of zou R melk voor meiden gehad hebben?
Ja joh. Bijvoorbeeld die koeien: 445 liter lijkt best veel, maar omgerekend naar de totale hoeveelheid melk die een koe in 2 jaar tijd geeft is het een verschil van maar 2 of 3% Als datzelfde verschil er bij mensen ook is, merk je dat echt niet hoor
Deze vond ik ook interessant. Toch wel grappig dat we zo ons best doen om koeien mensenmelk te laten produceren. We kunnen het ook gewoon zelf produceren .
Ik voel hele nieuwe echtelijke ruzies aankomen. "maar schat, de roze melk was echt op". "waarom ging je dan niet naar een andere winkel". " heb ik gedaan, maar daar was het ook op." "oke, maar als ze 's nachts gaat spoken mag jij eruit" enz. Of, 30 jaar later als piet met Karel trouwt, "als jij nou vaker netjes blauwe melk had gekocht, had hij nou niet homo geweest" Of zou homoseksualiteit dan echt geaccepteerd zijn?