hoi , ik ben maandagavond om 21.00 gestopt met de bv . de bv was voor mij te pijnlijk en mijn zoon verzette zich er tegen ...en hij groeide er niet van ... nu hebben de kraamhulp en de vk naar mijn borsten gekeken en die zeiden dat ik er goed voor weg kwam ..... heb niet last van stuwing gehad geloof ik ... gisteren had ik wat lichte rode vlekken op de borsten maar die zijn nu weg. wel blijft mijn rechterborst wat zeuren , er zit een soort verdikte ader of melkklier in die dus wat opgezet is , de ene keer meer als de andere keer en soms voel ik wat harde stukjes in dat borst . ik krijg het soms weg gemasseerd onder de douche maar het komt wel weer terug richting de oksel voelt het soms wat pijnlijk maar niet noemenswaardig en het is niet dik of opgezet . nou zei mijn schoonmoeder dat ik er doeken met jenever op moet doen want dan is het zo weg ? moet ik er uberhaupt wel wat aan doen en trekt het niet zo weg ? ik vraag me ook af hoe lang dit mag duren ? gr.sybje
hoi, dat met jenever heb ik nog nooit van gehoord. je zou kunnen koelen als je dat prettig vindt aanvoelen. in principe moet je lichaam hier even door heen. kijk het aan en maak je je zorgen, of wordt het harder, roder, pijnlijker, bel dan de verloskundige nog even om er naar te kijken. succes, heidi
oke bedankt voor je reactie de klier is inmiddels nog wel wat opgezet maar minder als gisteren , hoop dart het snel afneemt , vind die bultjes en opgezette kliertjes toch maar niks
hopelijk is dit de ommekeer: en snapt je lichaam dat er geen productie meer nodig is. kijk het aan, houd het in de gaten. hopelijk kun je maandag berichten dat het in orde is. goed weekend! heidi margit