Kolven op het werk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door rosa08, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Mijn twee dochters waren echte flessen weigerraars en maakte me totaal niet druk wat ik op mijn werk kolfde wand ze dronken het tenslotte toch niet helemaal op.
    Mijn zoontje echter drinkt super uit de fles de eene keer drinkt hij meer en soms wat minder maar gemiddeld tussen de 150 en 180 maar nu het volgende op mijn werk redt ik vaak kap aan 150 en soms maar 100 krijg maar een goede tr en daarna niet meer ik kolf dubbel met de freestyle ong een kwartier.
    Maar mijn voorraad is niet eeuwig! Hoe krijg ik mijn kolf productie omhoog. Mijn zoontje drinkt overdag trouwens vaak kleine beetjes en voed volledig op verzoek. Iemand tips!!

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    In principe geef ik hier mee wat ik kolf. Jongste dronk ook vaak kleine beetjes en dronk eigenlijk altijd max. 130cc uit een fles.
    Ik gaf hier 3x125cc mee. Ik kolfde meestal een ruime 300cc tijdens m'n werk en zonodig kolfde ik 's avonds nog een beetje bij. Maar ik had ook geen grote voorraad in de vriezer (alleen wat voor noodgevallen) en gebruikte dat dus ook niet.
    Bij m'n oudste werkte het ook goed om 's morgens leeg te kolven.
    Mijn jongste drinkt vaak 's morgens vroeg nog en zonodig kreeg ze de ochtendvoeding bij de oppas en dan kolfde ik vaak zo'n 120cc wat ze dan weer nodig had voor de ochtendfles.

Inmiddels kolf ik extra om te doneren dus heb een ruimere productie. Alles wat ik extra kolf gaat in de vriezer en mn jongste dronk haar flesjes nog amper bij de gastouder. Ik geef nu 3-4x 70cc mee en dat gaat nu prima. Maar die eet er ook aardig wat bijvoeding nu naast.

Deel Deze Pagina