reflux of niet

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door lieska, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieska

lieska Actief lid

13 mrt 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is 6 weken oud en laatste tijd merk ik precies dat er iets is. Mijn zoontje is een gulzige eter en heeft zo zijn maaltijd in 10 tot 15 minuten op. Ik geef borstvoeding. Maar soms is hij zo gulzig denk ik. Hij hapt aan, laat los, enz. Dan denk ik oh hij moet mss een boer laten. Dan zet ik hem recht op en dan begint hij zijn benen te strekken en te wenen. Geef ik hem terug eten is hij tevreden. Als hij genoeg heeft dan weent hij niet als ik hem rechtzet, maar valt hij doorgaans in slaap. Het enige is dan dat hij soms het laatste hapje terug geeft. Hij laat meestal een boer die je van ver kunt horen. Toch als ik hem dan te slapen leg dan begint hij te knorren of kuchen. Weet niet zo goed hoe ik dat moet benoemen. Dit is ook niet altijd. Gisterenavond dan weer wel, vannacht niet, vanmorgen wel. Hij kucht dan precies zo om de 5 min en hij wordt dan terug wakker. Hij slaapt doorgaans goed, ligt graag op zijn zij en zijn buik. Hij is vrolijk en enorm braaf. Moet ik mij zorgen maken over reflux of zijndit gewoon krampjes of een boertje dat nog wringt?

2. Flubje

Flubje Niet meer actief

moeilijk om zo te beoordelen, maar zou goed kunnen.
    Heb je al geprobeerd hem minimaal een half uur rechtop te houden na de voeding? En je kunt het hoofdeinde van zijn bedje omhoog doen. als het reflux is kan dit al verschil maken.

Succes en sterkte voor je kleintje!

Deel Deze Pagina