Kolven tijdens dagje uit..

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Angie24, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie24

Angie24 Lid

26 mei 2008
    9
    0
    0
    Hallo allemaal!

Morgen ga ik een dagje weg zonder mijn dochtertje (geboren 25-05-2010) en nou geef ik BV en wil ik afkolven tijdens het uitje maar ik heb geen idee hoe ik de melk dan moet bewaren en of dat uberhaupt wel kan.... ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft of een link met info....
    Zou het errug zonde vinden als ik die melk weg zou moeten gooien vandaar!
    Alvast bedankt! :)
    Groetjes, Angie

P.s. om een hele koelbox mee te slepen zie ik ook niet zitten, misschien een heel kleintje..

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    ga je naar een pretpark of zoiets dergelijks, dan zou je kunnen vragen of je het daar in een koelkast kan laten staan

ik weet niet hoe lang je weg bent van thuis en hoe vaak je wilt gaan kolven, maar anders kun je kolven vlak voor je weggaat en meteen als je weer terug bent (en dan misschien tussentijds nog 1x (een beetje) en dat dan maar weggooien)

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hangt heel erg af van hoe lang je weggaat en waar je heengaat natuurlijk!
    Dus...

4. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zou er van uit gaan dat je de melk moet koelen - je kunt het een paar uurtjes buiten de koelkast bewaren, maar dan moet je kindje het binnen een uur of 5 wel opdrinken, anders moet je het alsnog weggooien.
    Sommige kolfapparaten hebben een klein koeltasje erbij. Maar je kunt ook een los koeltasje kopen; wel eentje mét koelelement (dat je dus van tevoren in de vriezer moet doen) anders is het echt niet koud genoeg.

Deel Deze Pagina