Hoi meiden, Ojeeee, ben 4,5 maand geleden bevallen van mijn jongste dochter en geef bv, maar voel me de laatste weken erg zwanger... En dit zou de laatste worden! Ik heb inderdaad een maandje geleden een paar keer onbeschermde sex gehad, maar wel voor het zingen de kerk uit en ik dacht: ik geef toch volledig BV. Nou waren we bij allebei (eigenlijk alledrie, MK gehad) de zwangerschappen wel direct zwanger, dus nu ben ik toch bang..... Ojee, Ojee! Ik ga straks een testje halen, volgens meneer google kan dat al. Is er hier iemand ook zo snel en met BV weer zwanger geworden?
Het kan idd gebeuren ook al geef je BV. Nog geen testje gedaan? Bij stoppen met BV kun je je trouwens ook een beetje zwanger voelen, misselijk enzo..
hoi hoi, ik denk het zelf ook mssn zwanger te zijn (volledige bv, kindje van 4 mnd), maar maandag was de test nega... (was 9 dagen na gemeenschap) ik ga nu proberen te wachten tot zaterdag met nog een keertje testen, maar vanmiddag komen ze al met de post, dus grote kans dat ik morgen al test... wat voel jij? ik heb buikpijntjes, steekjes rechts, pijnlijke tepels, nu ook af en toe misselijk 's ochtends, geen geduld met mn oudste (had ik ook in het begin van mn andere 2 zwangerschappen...). pff, zou wel snel zijn... we wilden nog wel graag een derde kindje, maar nog niet zo snel, en we dachten ook dat het wel los zou lopen... maar goed, het is nog lang niet zo, dus we moeten eerst de volgende test maar eens afwachten... ben benieuwd naar je testje...
Mijn symptomen: moe, moe,moe (terwijl ik me na de bevalling snel weer prima voelde), misselijk 's ochtends, licht in het hoofd, spontane huilbuien. Precies zoals de vorige keren..... Wij willen dus eigenlijk geen derde, maar ja, nu we er al twee hebben zou het voor mij wel erg moeilijk zijn om het dan weg te laten halen.. Nou ja, dat is van later zorg. Eerst morgenochtend dat testje doen. (doe het het liefst 's ochtends, dan is de urine geconcentreerder en voel ik me zekerder over het resultaat). Ik ben ook benieuwd naar jouw tweede uitslag!
Spannend zeg! Succes morgen met testen. Ik ben zelf ook weer zwanger geraakt in de bv-periode. Milan was 7 maanden toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was. Hier ook het gevoel/symptomen waardoor ik na ging denken en uiteindelijk besloot een testje te doen. We hadden 't namelijk niet onveilig gedaan (ik was aan de pil) en ik was ook nog niet ongesteld geweest na de bevalling. Maar het was dus echt raak! Deze zwangerschap is overigens uitgelopen op een miskraam, later ben ik nog een keer zwanger geraakt tijdens de bv-periode en inmiddels ben ik alweer bijna uitgerekend.
en heb je al getest? ik heb vanochtend heel snel mn plas doorgespoeld, want het is gewoon beter te wachten tot zaterdag, en ik wil het graag met ochtendurine doen, dus morgen pas weer eerste kans... het houdt me zo bezig, ik ga sta er mee op en ik ga er mee naar bed... (word ook steeds geconfronteerd met die aanwezige buik..., gister dacht ik echt ongie te worden, dus inlegkruisje ingedaan, maar alleen wat meer witvloei...) maar goed, ben benieuwd naar jouw uitslag...
hier nega vanochtend, dus zal allemaal wel los lopen. is vandaag 2 weken na gemeenschap, dan had er toch al wat te zien moeten zijn op een test?? mssn komt mn cyclus gewoon weer op gang ofzo, want ik voel wel echt vanalles... hier in ieder geval voortaan gewoon een connie om, want dat gestress met testen is ook niet echt lekker... pas in december/januari willen we er weer voor gaan... jacqueline al meer bekend bij je?
Hoeft nog niet te zien te zijn, als je bijv. 3dgn voor eisprong gemeenschap had dan zit je nu ong 3dgn voor nod. Een test hoeft dan nog niet altijd meteen positief te zijn. Dus wie weet...knuffel
hmm tja das waar, bv ei op maandag zou ik nu 12 DPO zitten... maar had ie dan al niet posi moeten zijn? ik vind het stiekem wel jammer... het zou wel snel zijn op onze tweede, maar ik vind het zoooo leuk! zou het zo weer willen... nou goed, mssn zondag nog een keertje testen (daarna gaat mn vriend een week weg voor zn werk, en wil wel samen testen...)
Hoihoi Pfoe, gelukkig, negatief! Ik was er niet echt blij mee, namelijk! Bij mij is het zo'n drie weken geleden dat ik onbeschermde sex had, dus het zal wel loslopen! groetjes!
TK, Ik hoop voor jou dat het wel raak is, dan hebben we allebei wat we willen!! Laat je ook nog even weten wat er zondag gebeurt?
@jacqeline: fijn dat hij nega was voor jullie! als het al 3 weken terug is, weinig kans dat er dan toch iets zit, want dat had nu dan toch wel duidelijk moeten zijn. nou hier vanochtend ook weer nega, eerlijk gezegd baal ik wel een beetje hihi, maar goed. nog een paar maandjes wachten en wie weet is ons dan weer een nieuwe zwangerschap gegund. het is wel beter, want ik heb nog steeds bekkenklachten en dan meteen weer een zwangerschap eroverheen lijkt me toch niet echt ideaal...