Hallo allemaal, Een maand geleden ben ik voor het eerst sinds mijn bevalling ongesteld geweest. Is het dan ook zo dat je cyclus weer gewoon is begonnen? Ik zou namelijk dan nu ongeveer mijn volgende menstruatie moeten krijgen. Of kan het nog onregelmatig blijven als je borstvoeding geeft? Mijn zoontje is nu 8 maanden, drinkt zo'n 6x per 24 uur en als hij een nachtvoeding wil 7x. Maar dat komt bijna niet meer voor.
Kan alle kanten op idd. Ik ben 7 maanden na bevalling ongesteld geworden, terwijl dochter nog 2 a 3 keer per nacht dronk. Ik kan er sindsdien de klok op gelijk zetten. Bij de eerste gaf ik fv en werd ik na 6 weken ongesteld maar daarna was het afwachten. Ben toen maar aan de pil gegaan
Sluit me aan. Alles kan . Bij mij bleef het langere tijd onregelmatig bij het geven van BV (3-6 wkn, soms ook tussendoor wat bloedverlies rondom eisprong), maar ongeveer 9 mnd na eerste menstruatie was cyclus weer normaal (met BV erbij). Mijn kinderen hebben minstens 7-8 voedingen per etmaal gehouden (ook nachtvoedingen dus), tot ik zelf stopte met BV (2 jaar).
Het verschilt inderdaad per persoon, bij mijn eerste werd het na 9 maanden weer enigszins regelmatig met bv, nu bij de 2e nog geen regelmaat te vinden