Menstruatiecyclus

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Jackie87, 25 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Hallo allemaal,
    Een maand geleden ben ik voor het eerst sinds mijn bevalling ongesteld geweest. Is het dan ook zo dat je cyclus weer gewoon is begonnen? Ik zou namelijk dan nu ongeveer mijn volgende menstruatie moeten krijgen. Of kan het nog onregelmatig blijven als je borstvoeding geeft?
    Mijn zoontje is nu 8 maanden, drinkt zo'n 6x per 24 uur en als hij een nachtvoeding wil 7x. Maar dat komt bijna niet meer voor.

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Helaas kan het nog onregelmatig zijn. Maar ook dat je de klok er op gelijk kan zetten...

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Kan alle kanten op idd. Ik ben 7 maanden na bevalling ongesteld geworden, terwijl dochter nog 2 a 3 keer per nacht dronk. Ik kan er sindsdien de klok op gelijk zetten. Bij de eerste gaf ik fv en werd ik na 6 weken ongesteld maar daarna was het afwachten. Ben toen maar aan de pil gegaan:p

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Sluit me aan. Alles kan ;).

Bij mij bleef het langere tijd onregelmatig bij het geven van BV (3-6 wkn, soms ook tussendoor wat bloedverlies rondom eisprong), maar ongeveer 9 mnd na eerste menstruatie was cyclus weer normaal (met BV erbij).

Mijn kinderen hebben minstens 7-8 voedingen per etmaal gehouden (ook nachtvoedingen dus), tot ik zelf stopte met BV (2 jaar).

5. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Het verschilt inderdaad per persoon, bij mijn eerste werd het na 9 maanden weer enigszins regelmatig met bv, nu bij de 2e nog geen regelmaat te vinden :p

Deel Deze Pagina