Hoi Dames! ff een vraagje had al zitten neuzen op deze site op zwitsal mama maar krijg allemaal topics uit 2006. Wie gebruikt hier de producten van Zwitsal Mama? Ik stond vanmiddag in de winkel en wou de buik @ borsten creme halen maar vind deze nog al stinken?! ligt dat aan mij? Heb de wel de shampoo gekocht die rook wel lekker Ga ik zo m`n harem maar eens mee wassen Heb nu de BBBB -creme gekocht van vsm mama, Heeft iemand hier ervaring mee? Graag jullie reacties! Liefs Danielle
Heey! De producten van Zwitsal Mama vind ik echt heerlijk, smeert ook lekker. Heb ook de striae creme van de kruidvat maar die stinkt pas en smeert niet zo lekker, voel me daarna nogal plakkerig en met die van zwitsal helemaal niet. Ze ruiken gewoon naar zwitsal vind ik! Verder alleen bekend met de pilletjes van VSM Puur mama! haha..
grappig dat je dat zegt... Ik vind de badschuim juist 'stinken' nouja, te scherp ruiken. En de buik creme vind ik wel heerlijk. Die voelt vooral ook heerlijk. Ik vind hem wat minder scherp en daarbij dus het feit dat hij zo heerlijk aan voelt op je huid. Verder vind ik dus zwitsal over het algemeen te scherp, vandaar dat ik verrast was door de buikcreme, waar ik een monstertje van heb gebruikt. En die ik dus wel lekker vond. Ik gebruik zelf veel van natusan en het liefst de 'bedtime' lijn, met lavendel. Heerlijk
haha oke grappig! heb net m`n haren gewassen met de shampoo en deze is heeerlijk! ik gebruik ook de pilletjes van vsm puur mama en de bbbb creme smeert ook wel lekker. Rook aan de tube in de winkel van de zwitsal buik en borsten creme maar t ruikt niet zo als de baby zwitsal of wel? beetje ja hoe zeg je dat.. weeiger? Liefs Danielle
Dat vind ik ook... dat de producten van Zwitsal-Mama anders ruiken dan de 'gewone' zwitsal. Toch heb ik ze gekocht... en in de praktijk blijkt dat ze wel gewoon hetzelfde ruiken. Ik geniet er enorm van, heerlijk!
ik heb de mama producten van het kruitvat gebruikt en gebuik het nog vind dat erg lekker ruiken en is een stuk goedkoper dan de vsm en de zwitsel.
Hier is vorig jaar een topic over geweest.. ik heb zelfs een mail gestuurd naar Zwitsal omdat ik de mama lijn echt zo vond stinken dat ik ervan over mijn nek ging. Dit bleef de hele zwangerschap en nu nog vind ik het ontzettend smerig ruiken. Er waren toen ook heel veel meiden die het vonden stinken.
Ik heb ook de mama lijn van Zwitsal. Heb hier in Duitsland nog niks anders gevonden. Dus lekker de boel geïmporteerd.
Hoi Als je idd aan de verpakkingen ruikt stinkt het maar goed, als je ze gebruikt dus niet? Volgens een collega van mij moet iets van slakken creme ook heel goed zijn.. t idee alleen al haha vanaf welke week is het vertandig om te gaan smeren? Is er ook iets tegen spat aderen? Zit in de familie en ik krijgt nu al! Groetjes Danielle
Smeren kun je altijd doen hoor, is alleen maar goed (ook als je niet zwanger bent) om je huid goed te verzorgen en te hydrateren. Ik vond de mama lijn van Zwitsal dus ook stinken als ik het gebruikte... maar ja, dat zal voor iedereen verschillend zijn. Tegen spataderen schijnt Venal goed te werken: http://test.bewustgezond.nl/prod/gezond ... creme.html
Ik heb eerst vsm mama gebruikt.. en vond hem best stinken. Maar hij smeert goed en ik begon aan die geur te wennen. Hierna die van zwitsal buikcreme aangeschaft en ik heb het gevoel dat deze creme kwalitatief minder is. Weet niet waarom ik dat denk, maar zo voelt het aan. Ik heb nu dus weer vsm mama. Heb tot nu toe nog geen enkel striempje of striae. Dus denk wel dat het helpt. Mijn zussen hebben enorm veel striae.
Hoi Gebruiken je zussen het niet dan? Ik ben ook al begonnen met smeren met vsm mama. gewoon lekker naar het douchen! Die bional voor spataderen ga ik zeker proberen. mijn moeder slikt geloof ik de tabetten ervoor. Als je een rokje of 3 kwart broek aan hebt en die aderen ziet.. je word er niet vrolijk van. nu zijn het nog lichte kleine dingetjes onder het huid oppervlak, maar als ze doorzetten.. Groetjes Danielle
Ik heb van zwitsal en van de hema. ik vind de buik creme idd minder ruiken maar de borsten creme en de voetengel ruiken wel echt zwitsal. die van de hema vind ik niet echt ruiken, en die gebruik ik ook bijna elke dag voor buik en borsten.
Mijn ene zus heeft zich nooit ingesmeerd en mijn andere zus heeft zo een donkerrose striaecreme gebruikt van de etos. Beide hebben striae en striemen. Maar de ene die zich helemaal niet heeft ingesmeerd heeft het meest. Dus misschien helpt smeren en masseren toch een beetje.
Hoi Nou dan blijven we lekker smeren! haha in m`n jeugd zijn m`n borsten ineens heel hard gegroeid. heb nu ook cup D en heb daar nog wat lichte stria van over maar die worden nu wel weer benadrukt! Beetje jammer maar we hebben het er voor over Danielle
hey dames houden jullie er wel rekening mee dat al dat smeren niet de Striae voor komt. het help wel je huis soepel te houden maar de strea verkom je er niet mee. ik zeg het maar want zou niet willen dat jullie teleur gestelt zijn dat het niet gewerkt heeft.
nee inderdaad het is iets wat onderhuids gebeurt en je dus aan de bovenkant smeren niets mee kunt helpen.. Maar smeren is wel lekker vooral als het gedaan word hehe Ik vond die creme van vsm mama bbbb verschrikkelijk het stonk, en trok niet in BAH! dus alleen gebruikt voor de angelsound daar was die wel goed voor !
Ik smeer ook met zwitsal mama. Alleen de borstencreme vind ik inderdaad niet zo lekker ruiken. Ik smeer trouwens de ene dag met zwitsal mama en de andere dag met zwitsal baby-olie. Heerlijk!
Klopt wat je zegt. Mijn man masseert mij elke avond sinds week 5. Ik weet zeker dat dat wel een gunstig effect op mijn huid heeft gehad. Verder smeer ik me elke ochtend voordat ik ga werken in en in de middag als ik thuis kom smeer ik me in en masseer ik mijn buik erg goed.