Duimen.

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Natasja, 17 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hai Ilse,

Daar ben ik weer hahahah.
    Eerst goed nieuws! Dean sliep vannacht door! 22:45 laatste voeding en 5 uur kwam bij pas weer! grote knul!

Sinds 2 dagen kan hij zijn duim heel goed pakken en duimt meneer er op los. Zo krijgt hij zichzelf ook heel snel in slaap (gok ook dat dit 1 van de redenen was dat hij zolang sliep vannacht).

Kan dit kwaad? Al dat geduim? Beinvloed dit niet zijn eetgedrag? (omdat zijn zuigbehoefte zo bevredigd word?)
    Ik heb hem zelf 2 keer aangelegd vandaag omdat hij niet echt om eten kwam. Hij eet ook elke keer maar klein beetjes.

Of hij heeft gewoon niet zo veel trek vandaag dat kan ook hahahah (hij slaapt ook veel)

Maar goed, misschien heb je weer wijze woorden voor me! :D

2. Ilse

Ilse Lactatiekundige

2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Wauw, wat zul jij lekker hebben geslapen. Of zliep hij door enwerd jij wakker met volle borsten?

Lijkt me geen probleem als hij zijn duimpje zelf vind. Als het verder lekker blijft gaan dan kan het goed zijn dat dat de oplossing was om de vele nachtvoedingen te doorbreken. Ik gaf geloof ik al aan om hem eens op een andere manier te troosten. (heb even geen tijd om de andere vraag erbij te pakken)

Ik denk zelf dat een duimpje toch minder invloed heeft op het wegstoppen van voedingssignalen. Als hij wakker wordt en zijn duimpje vindt zal hij er op zuigen. Misschien was dat dan genoeg om weer rust te vinden. Naar mijn idee, omdat hij het zelf in de hand heeft, laat hij echt wel merken als hij honger heeft ook al heeft hij zijn eigen duim.

Een speen is meer iets wat je zelf geeft juist wanneer er voedingssignalen zijn.

Wat betreft het minder drinken. Het weer is nu een stuk koeler. Dat maakt jezelf ook minder dorstig. Kijk hoe het gaat. Blijft het lekker gaan met hem, tja dan is dit zijn nieuwe ritme.
    De tijd zal het leren.

Ilse

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

Ja ik werd idd wakker, maar meer omdat ik soort van uitgeslapen was hahahahah erg he? je bent zo gewend aan die hazeslaapjes. Smorgens waren mijn borsten idd heeel vol hahaha.

Ja je had idd aangeven over dat troosten, dit zou de oplossing kunnen zijn!

OK, ik zal hem goed in de gaten houden. Moch alles zo blijven gaan en hij blijft mooi aankomen dan zal het idd zijn ritme zijn!

Dank je wel weer voor je antwoorden! :D

Deel Deze Pagina