Mag ik hier even klagen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Bluesky, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Als je het niet wil weten, niet verder lezen! ;)

Wat een week zeg!

Ik ben afgelopen maandag weer begonnen met werken en het was meteen raak deze week.. Maandag vroege dienst, dinsdag late. Voor het eerst kolven op het werk, op zichzelf al spannend genoeg, maar het ging aardig. Woensdag en donderdag was ik vrij, maar de nacht ertussen ben ik zòò ziek geweest... Ik denk iets verkeerds gegeten, maar wat voelde ik me ellendig! Donderdag de hele dag op de bank gehangen, met Jitte naast me op de grond en Jelle voor de tv.

Toen gisteren een late dienst, om 22.30 klaar en toen moest ik helemaal omrijden omdat de a2 afgesloten was, 23.30 thuis. Jitte en Jelle zaten al vanaf 8.00 op het kdv (niet goed nagedacht van mama, ik had ze ook om 12.30 kunnen brengen) Dus van 8.00 tot 22.30 moeten kolven. Jitte om 23.30 gevoed, ik naar bed, om 4.30 was Jitte er weer.. Logisch natuurlijk na zo'n lange dag zonder mama... En tot overmaat van ramp moest ik vanmorgen weer om 5.30 mijn bed uit om te gaan werken tot 13.00, weer omrijden want de a2 is nog steeds afgesloten dus om 14.00 thuis.

Echt, mijn productie is als een blok gevallen.... Grrrr!!!! Ik heb helemaal slappe theezakjes, en Jitte heeft vanmiddag 2x gedronken, misschien elke kant 5 minuten. (totaal 20 minuten) terwijl ze normaal altijd zo'n 10 minuten per kant drinkt.

Ik heb ook meteen een mailtje naar de roosteraar gedaan dat ik voorlopig geen vroege dienst na een late meer werk... Dat is echt killing voor mijn productie! En met al dat gedoe heb ik Jelle 30 uur niet gezien en Jitte van die 30 uur maar 20 minuten... Dat ga ik dus echt niet meer doen!

Ik heb vandaag en ga morgen maar eens strak om de 2 uur aanleggen, als Jitte wil tenminste, misschien dat het dan nog goed komt...

Sorry voor het lange verhaal en je hoeft er helemaal niks mee, maar ff lekker klagen lucht wel op! :D

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat kl*te joh!!! Goed dat je t ff van je afschrijft!
    Succes ermee!

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    klaag maar raak hoor meid, helemaal begrijpelijk!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik snap je helemaal! Daar zit je niet op te wachten als je net weer aan het werk bent :(
    Inmiddels alles al weer een beetje aan het bijtrekken enzo?

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ja, ik geloof het wel. Het gaat in elk geval al beter vandaag... Ik vertelde het tegen de buurvrouw vanmorgen, en die zei meteen: "Tja, dan houd het op!" Uhm... Nee hoor... :D Gewoon extra aanleggen... Maar dat snapte ze geloof ik niet helemaal... (ze heeft zelf 3 kids, 1 met ernstige allergieën, en een tweeling dus je kunt je voorstellen dat in beide gevallen de bv niet echt succesvol is verlopen)

Maar in elk geval bedankt allemaal! Ben zo blij dat ik hier wat begrip kan vinden!

Deel Deze Pagina