Borstvoeding: Wie kan ik er blij mee maken

Discussion in 'Borstvoeding' started by Flesweigeraar, Jul 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flesweigeraar

Flesweigeraar Nieuw lid

Jul 18, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik heb een voorraadje moedermelk in de vriezer liggen (ongeveer een halve vrieslade vol) maar mijn dochtertje weigert nu al 5 maanden de fles, dus ik kan er niets mee. (we hebben alles al geprobeerd, van diverse flessen tot spenen, maar ze gaat alleen voor 'the real stuff')
    Weggooien vind ik doodzonde, dus maak ik er liever iemand blij mee die het (heel) goed kan gebruiken.
    In het verleden heb ik op deze manier ook al eens een goede vriendin uit de brand geholpen en ik hoop dat nu wederom te kunnen doen.

Ik rook niet, drink niet en gebruik ook geen medicijnen. Verder ben ik gezond, eet ik veel groente en fruit, geen grote hoeveelheden vlees en 1 mok koffie per dag.

Via de moedermelkbank is me te veel gedoe en daarbij, ze komen het niet ophalen in Overijssel.

Kun jij het goed gebruiken voor je kindje, of ken je iemand die het goed kan gebruiken, laat het me dan weten.

Natasja

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Hoihoi, wat bijzonder dat je dit aanbied! Ik heb het zelf niet nodig,maar vins het bijzonder dat er niemand reageert... Rust toch nog een beetje taboe op ofzo. Hopelijk kun je iemand blij maken!

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Donormelk | Moedermelk Netwerk

Ben je bekend met het moedermelknetwerk, je wordt gekoppeld naar aanvraag ( bij voorkeur jn je omgeving, maar kan uiteraard heel nl. zijn laat een keer bloed prikken, als de uitslagen goed zijn worden de gegevens uitgewisseld tussen afnemer en donor, de rest moet je zelf afspreken. De kosten voor de bloedtest zijn voor de afnemer. En de afnemer haalt uiteraard wel de melk op

4. Lady K

Lady K Bekend lid

Aug 7, 2009
    652
    0
    0
    Wat een goed initiatief!
    Hier voed ik zelf dus heb het niet nodig maar wie weet is er iemand die het zelf niet kan geven en er wel baad bij heeft!

5. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik voed zelf, maar vind het echt super aangeboden!

Share This Page