help m'n zoontje spuugt best veel

Discussion in 'Voeding' started by toerist18, Aug 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Vanaf 2 weken krijgt m'n zoontje de fles,
    hij mag 150 cc hebben en dit drink hij ook meestal helemaal op.
    Maar nu net spuugte hij 3x een hele boog eruit, meestal gebeurt dit ook als hij de hik heeft of poept.
    Moet ik tijdens het drinken nog langer wachten met de speen eruit halen, ik doe dit nu al eventjes zodat hij even op adem komt.
    Hij drinkt niet echt heel gulzig.
    En overdag wil hij ook echt om de 3 uur drinken.
    Verder heeft hij wel veel plas luiers.
    Wie heeft er een tip, want dat consultatiebureau hier, heb ik nog niet veel goeie tips van gehad.

2. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Tips heb ik niet, maar het overkomt Serjenka ook vaak als ze poept of de hik heeft, dat ze spuugt. Ik denk dat het wel een beetje normaal is bij zo'n kleintjes. Maar zij spuugt wel niet in een boogje ofzo. Welke melk drinkt hij nu?

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb hier wel eens gelezen dat als ze veel spugen, ze allergies kunnen zijn voor koemelk.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    Steven krijgt nutrilon.
    De voeding van net bleef er gewoon in,
    het is ook niet na elke keer, maar af en toe.
    Ik denk dat ik me pas zorgen moet maken als hij het na elke drink beurt doet.

5. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dan hoef je je geen zorgen te maken hoor. Als hij het niet iedere keer doet.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    Ok gelukkig dacht ik ook al.
    dank je wel.
    Op het bureau moet je ook niet teveel vertellen,
    ze hebben dan soms tips, maar ze zeggen ook wel eens als dat niet helpt bel de ha maar.Nou die zou ik met dit soort dingen eerder vragen dan z'n bureau.
    Bij ons gingen ze ook andere dingen vragen dan dat te maken had met de voeding van Steven.
    Bv of m'n man rookte.....
    Nou dat doet hij netjes buiten.Tegen m'n schoonzus hebben ze wel eens gevraagt of ze haar baby slagroom gaf, omdat hij er goed uit zag.
    Ben benieuwd hoe dat straks gaat bij alle afspraken maar ik laat me niet onzeker maken, ik ben de moeder, en die weet heus wel wat goed is voor z'n kind.

7. Hoi

Mijn zoontje van twee weken spugt ook zoveel maar hij spugt met een grote boog elke voeding er weer bijna uit.
    Altans het lijkt meer als het volgens mij is maar goed kan het volgens mij niet zijn.

heb vanmiddag het buro naar raad gevraagd en zij raden me aan om even lang de huisarts te gaan.
    dan kijken ze zijn darmpjes en maagje effe na.
    Dus morgen moeten we even bellen voor een afspraak.

8. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @Karina: als je kindje zoveel spuugt, zou ik idd eens contact opnemen met de arts. Want na elke voeding zoveel spugen, lijkt mij idd niet goed.

Share This Page