hallo ik heb weer een vraagje,,, hoe veel melk moet je hebben afgekolft na een bepaalde tijd,, bijv 100 cc na 10 min? ik heb een kolf en ik heb er op gelet dat hij 4x moet pompen voordat er een druppel uit komt! is dit niet erg weinig? Edit moderator: verplaatst naar Voeding -> Borstvoeding
ik weet niet of je handkolft of elektrisch? maar met de hand kolf ik geen 100CC in 10 min hoor! denk zo'n40 cc als ik volle borsten heb
bij mij verschilt het ook heel erg.. ik kolf met een handkolf in een kwartiertje meestal tussen de 100 en de 160cc
ik kolf dubbelzijdig electrisch en heb na 20-25 min een volledige voeding gekolfd = 145 ml. Dus ik ben wel ff bezig...
Smorgens kolf ik op me werk om 11.00 ....vanmorgen was ik 25 min. bezig...300ml net weer gekolft...20 min. 160ml....verschild per keer. En in het begin gaat het soms wat moeizaamer...het moet oog ff wennen (met een avent hand kolf trouwens )
's ochtends kolf ik 15 minuutjes en dan heb ik iets meer dan 400, daarna kolf ik iets meer dan 10 minuten voor 200 cc Ik kolf dubbelzijdig electrisch met de swing van medela