Hallo, ik ben Nez. Mijn eerste kindje was met 7 maanden geboren. Omdat hij in het ziekenhuis lag, moest ik ook kolven. Ik had veel moedermelk en ik nam eerst allen wat mij gevraagd werd om mee te nemen naar het ziekenhuis mee. De rest gooide ik eigelijk weg. Later vertelde de zuster mij, dat je moedermelk 3 maanden kon bewaren in de vriezer. Wat ik te veel had deed ik in de vriezer met een stickertje. Op het stickertje stond de datum en tijd van het kolven op. Na 3 maanden was mijn moedermelk op, maar ik had heel veel nog in de vriezer. Ik heb mijn kleine nog 3 maanden gevoed met moedermelk uit de vriezer...........
3 en 3 is toch 6 maanden erg goed hoor. toch een tip die ik zeker mee neem. alleen had ik Bij bara nooit echt veel over.
Dat deed ik idd ook. Mijn zoontje was bijna 4 weken te vroeg geboren en hij kon ook niet aan de borst drinken. Toen ben ik gaan kolven, maar zo'n jong en klein baby'tje drinkt maar heel weinig dus kon ik de rest invriezen. Mijn diepvriezer stond ook behoorlijk vol met moedermelk!