Een week geleden zijn wij gestopt met bv. In eerste instantie deden mijn boobs geen pijn....maar nu! Au..au...al een paar dagen. Wie heeft de oplossing voor mij! Ik heb geen kolf meer, dus kan ik niet de druk afkolven. (ik dacht trouwens dat ze na een week echt niet meer pijn zouden doen)
Ohh meis! Ik heb echt geen idee.. Lijkt me heel erg pijnlijk.. Heb je het wel afgebouwd of ben je in 1 keer gestopt? Ik zou wel uitkijken voor harde stukken in je borst ivm ontstekingen. Misschien dat je onder de douche wat eruit kan maseren? Of een warme doek op je borsten leggen? Succes!
We zijn van 2 voedingen per dag naar 1 gegaan naar 1 voeding per 2 dagen naar niks. Hier deden we ongeveer 3 weken over. Ik heb wel harde stukken.
Ik zou ook proberen om met de hand wat af te kolven anders kun je best nog een borstontsteking krijgen en geloof me, dat wil je écht niet! (spreek uit ervaring )
Hoi hoi, dat had ik ook toen ik gestopt was. Ik heb wel de druk eraf gekolfd, maar ja ik ging ook van 4-5 voedingen naar niks.. Daarna dacht ik dat het klaar was maar kreeg een paar dagen later ook harde plekken.. Serieus ik dacht dat ik een gezwel had.. zo eng! Als ik er op drukte kwam er melk uit. Ik heb dat een paar keer weggemasseerd, er is niet veel melk uit gekomen maar het heeft wel geholpen. Succes ermee, houd het in de gaten!
Jippie....het gaat nu stukken beter. Ze zijn minder pijnlijk. Ik houd wel een plekje over dat hard is maar ga ervan uit dat deze ook verdwijnt.
zou het wel in de gaten houden dat plekje.. Anders weg masseren onder de douche? Pas op een ontsteking hoor... Maar fijn dat ze minder pijnlijk zijn!!