kolven

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door anno103, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. help!
    op maandag moet ik 2 voedingen kolven
    op dinsdag en woensdag elke dag 1
    maar nu drinkt isa 140cc en liever nog meer.
    ik krijg met moeite 100 cc gekolfd en mijn vriezer raakt dus aardig leeg
    ze slaapt nog niet echt door dus 's ochtends 1 borst kolven en 1 geven gaat dus niet
    iemand nog tips?

    xxxxxxxxxxxxx
     
  2. JinxieWeasel

    JinxieWeasel Actief lid

    16 okt 2008
    414
    0
    0
    ik deed altijd om mijn collectie in de vriezer aan te vullen tussen de voedingen kolven. Als de kleine om de 3enhalve uur komt, ging ik meestal na 2 uur ff tussen door kolven...
     
  3. Jazzie

    Jazzie Bekend lid

    6 dec 2008
    787
    0
    0
    Ik kolf dan dus na elke voeding Tis niet veel. en dan door sparen. en probeer s'avonds een voeding te kolven (lukt ook niet) als mijn kleine dan komt dan laat ik hem dus regelen. hij heeft dan niet genoeg en ga ik dus 1 a 2 uur meerdere borsten aan bieden. zo probeer ik t op te schroeven zodat ik wel een extra voeding kan kolven.

    succes.
     
  4. Babel44

    Babel44 Niet meer actief

    Ik kolf nog steeds op mijn niet-werkdagen na, na de ochtend- en middagvoedingen. Zo kolf ik steeds 20-30 ml bij voor de voorraad.

    Tussen de voedingen kolven werkt voor mij niet, dan ben ik alweer iets anders aan het doen of wil even slapen ofzo, dus dan vergeet ik het, ben te laat, en heb dan bijv. niet genoeg melk voor haar :( Bovendien wil ik ook niet steeds kleine beetjes productie hebben, liever wat meer tegelijk, zodat ze ook meer in 1x kan drinken als ze dat wil.

    Na 17u kolf ik niet meer voor de voorraad, alleen als ze naar bed is gegaan kolf ik nog even na voor de "stimulans", om te zorgen dat die voeding op peil blijft.

    Ik moet wel zeggen dat ze net ziek is geweest, toen weinig heeft gedronken, ik wel heb doorgekolfd en daardoor snel mijn voorraadje weer op peil had. En voordeel: productie is ook op peil gebleven ondanks dat ze weinig heeft gedronken.

    Succes!
     
  5. heb net tussendoor gekolfd 50cc
    dat ga ik denk ik vaker doen
    en idd toen ze ziek was heb ik ook doorgekolfd maar dat is ondertussen al weer op
     

Deel Deze Pagina