Hallo! Ik weet nou niet of ik op de juiste forum zit. Ik Kwam er maar niet uit! Als ik verkeerd zit hoor ik 't wel haha. Ik had namelijk vraagje over kolven.. Ik ga straks mijn zoo tje van 3 maanden naar zijn oma brengen die gaat oppassen voor mij, ze is hier om half 11 en dan ga k mijn borstvoeding geven, daarna ga ik kolven maar ik weet nou niet hoeveel cc? Wnt dan heeft hij om half 11 borstvoeding gehad tot 11 uur ongv of stopt iets eerder.. En ik haal hem weer 7 uur sochtens op.. Hoeveel cc moet ik daarvoor kolven? Alvat dankjewel! Xx
Krijgt hij een nachtvoeding? Mijn dochter is 11 weken en drinkt 8 keer iets van 120. Kolf voor de zekerheid wat meer af. Maar ik weet niet of je die hoeveelheid na je voeding bij elkaar krijgt. Ik kolf smorgens een uur na de voeding. Snachts maken je borsten de meeste melk namelijk... Je zou er goed aan doen om elke ochtend wat te kolven om een voorraad aan te leggen zodat je niet op het laatste moment een grote hoeveelheid moet leveren.. Succes!
Meestal krijgt hij laatste borstvoeding om 12 uur .. En dn slaapt ie door tot 5/6 uur .. Maar soms word ie wel s om 3 uur wakker .. Maar meestal niet.. Dus als ik 2 flesjes vn 250 cc vul is wel genoeg?