Hallo, tot 2 dagen terug maakte ik, voor ik zelf naar bed ging, onze zoon van 10 weken altijd wakker voor een laatste voeding. Omdat hij dan altijd erg moe was en vaak in slaap viel tijdens het voeden, heb ik hem twee dagen geleden voor het eerst gewoon laten liggen. Ik ging er vanuit dat hij dan 's morgens eerder wakker zou worden, maar dit blijkt (nog) niet gebeurt te zijn. Hij gaat nu rond 19.00 uur naar bed en wordt de volgende dag als vanouds tussen 8.00 en 9.00 wakker. Ik vraag me af of dit geen probleem is, aangezien hij nu nog maar zo'n 3 a 4 voedingen op een dag krijgt. Minder dan twee weken geleden dronk hij 's avonds juist meerdere keren en daardoor kwam hij op minimaal 6 voedingen per dag. Overdag is hij tot nu toe vrolijk en het lijkt dus geen probleem te zijn, maar toch lijkt het ineens zo weinig.
Hoi, Hoe doet hij het verder? Blijft groei en blijft hij plassen? Je kunt hem natuurlijk gewoon een keer vaker aanleggen als je je daar beter bij voelt. Dat kan overdag of in de nacht zijn. Merk je dat productie overdag lastig wordt, dan zou ik een nachtmoment erbij nemen. Kijk dan zelf wat voor jullie een fijn moment is. Succes
Ik heb zelf geen weegschaal oid, dus of hij nog goed groeit en aankomt weet ik niet. Hij blijft in ieder geval vrolijk en wil overdag niet sneller dan eerder weer een volgende voeding. Volgens mij heeft hij voldoende plasluiers, hoewel hij minder vaak ontlasting heeft. Nog steeds minimaal twee keer per dag en dan ook vaak wel een flinke luier vol. Ik heb het idee dat de hoeveelheid ontlasting per luier nu meer is dan eerder. Het lekt er in ieder geval vaker langs of overheen. Al met al heb ik dan ook het idee dat hij genoeg heeft aan deze voedingen en dat hij er geen last van heeft om zo lang niets te krijgen. Ik wacht in ieder geval de volgende afspraak op het cb af om te zien of hij nog goed genoeg groeit.