kolven

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door soovi, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Zo raar, gister was ik aan het kolven. En toen ik iets van 160/170cc had toen kwam er bijna niks, hij drinkt tegenwoordig 220/230. Dus dat is te weinig. (probeer altijd minimaal te kolven wat hij drinkt) dus ik denk van loopt mijn voeding terug of wat is er aan de hand.
    Toen probeerde ik nog even gewoon met de hand te kolven. En hele stralen kwamen er uit. Toen had ik een hele korte tijd ineens nog 50cc ofzo erbij :confused: Echt zo raar.. Waar zou dat door komen, zijn mijn borsten mijn kolf beu ofzo. Snappen ze dat het nep is (klinkt een beetje raar)
    Heeft iemand een idee? Ik moet vandaag ook weer een keer kolven dus hoop maar dat het vandaag wel gewoon met de kolf lukt..

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Als je kindje drinkt dan heb je een "zuig en drukkracht" je kindje zuigt de melk eruit en drukt met zijn tongetje. Met kolven met een kolf heb je alleen de zuigkracht. Wat je mischien zou kunnen doen is met je hand de drukkracht nadoen. Dus je borst masseren/drukken naar je tepel toe.
    Mischien een beetje rare termen maar snap je wat ik bedoel ?
    En er zijn ook vrouwen die beter zonder kolf kunnen kolven dan met kolf.

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    vandaag mijn andere kolf gebruikt en nu ging het wel super goed. Terwijl ik de laatste tijd met deze minder kolf..
    maar gelukkig ligt het niet aan verminderde productie. :)

Deel Deze Pagina