knip

Discussion in 'Kraamtijd' started by petra34, Feb 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. petra34

petra34 Niet meer actief

Mijn dochtertje is 12 dagen vandaag. Nu ben ik uitgescheurd maar ook ingeknipt. Ik heb last van een druk waar ik ingrknipt ben. Bij te lang zitten en of lopen. Wie kent dit? Bij de eerste was ik alleen uitgescheurd en daar had ik totaal geen last van

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,898
    3,931
    113
    Is het echt bij de knip of is het je bekkenbodem? Ik had na mijn laatste bevalling (die vrij snel ging) ook veel pijn en druk op de onderkant nadat ik veel gelopen had, net al zou de boel er zo uit floepen zeg maar. Dat was echt mijn bekkenbodem die nog moest herstellen.
    Als het echt de knip is zou het misschien de hechtingen kunnen zijn waar je last van hebt?

3. sneakers

sneakers Actief lid

Oct 5, 2015
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dit heb er 2 maanden wel last van gehad. Maar vooral eerste week was het helemaal blauw rond de knip dus dat was het gemeenste gevoel. Het komt wel goed duurt ff maar zeker weten!

4. petra34

petra34 Niet meer actief

Het gekke is het zit aan 1 kant. Heb wel bekkeninstabiliteit.

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,495
    2,948
    113
    Ik herken het. Maar het was inderdaad mijn bekkenbodem.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik had het bij de eerste ook. Ook knip en scheur (totaalruptuur). Dat zware gevoel als ik wat meer gedaan had. Dat was echt de bekkenbodem. Vooral met staan trouwens. Voordat het dagelijks over was was ik wel een paar weken verder. Daarna nog wel een jaar gehad net voor en tijdens mijn menstruatie. Stomme hormonen..

Ik had ook wel last van 2 hechtingen, maar dat was een meer scherpe en lokale pijn (speldenprik achtig), die bekkenbodem was echt een groot stuk en raar zwaar/drukkend..

Share This Page