borstvoeding en dagje uit

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Terra, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    Hoe doen jullie dat..? borstvoeding geven wanneer je een dag weg gaat?

binnenkort zijn mijn schoonouders 30 jaar getrouwd... geloof ik zoiets :( en dan gaan we dagje burgers zoo doen.
    nou is borstvoeding makkelijk, hoef je niet klaar te maken enzo.
    maar dan nog... hij eet zo'n 6x per dag, hoe doe je zoiets??

met de hele familie om de 2,5 3uur een plek opzoeken zodat ik borstvoeding kan geven...

2. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Je kunt toch ook op eigen houtje door de dierentuin gaan en een plaats afspreken waar je met z'n allen op een bepaalde tijd weer samen komt??

3. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    dat is niet het idee van dat dagje uit.
    we gaan met zijn alle de dierentuin door, dat is wel zo gezellig natuurlijk. en vind ik ook geen probleem, alleen het voeden enzo... die combinatie vind ik moeilijk

4. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Misschien een vaste plek zoeken waar je steeds voed en als je dan klaar bent je man/vriend bellen waar ze zijn?

5. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    haha ja, dat is een optie idd.
    want om nou steeds die hele familie op te houden vind ik ook zo iets raars.

6. happymama

happymama Niet meer actief

lijkt mij ook t beste idee.
    of je spreekt af dat ze na een half uurtje jou kant in komen

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    maar burgerszoo is best groot je loopt je de benen uit je lijf als je steeds naar dezelfde plek terug moet gaan. Ik zou een plekkie uitzoeken als ie honger heeft en dan kan de familie toch in de buurt blijven en zodra je klaar bent met voeden kun je ze bellen dat iedereen weer naar dezelfde plek komt

8. Bri

Bri Niet meer actief

dat zou ik ook doen, zoals ninja2 het beschrijft.
    Ze iedere keer laten wachten geeft misschien een opgelaten gevoel, dus laten ze lekker verder wandelen en daarna even bellen waar ze zijn gebleven.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    en bovendien moeten ze maar een beetje rekening met je houden toch?? Je moet nu eenmaal meer rekening houden als er een kleintje bij is. Maar om ze de hele tijd te laten wachten is voor jezelf ook niet fijn heb je toch een beetje z,n opgejaagd idee. Maar als ze in de buurt blijven is het toch een goede oplossing lijkt me

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Of voeden in een draagdoek. Dan kun je voeden en doorlopen.
    Oke wel eerst thuis even oefenen.

11. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    haha ja dat heeft eerst wat oefening nodig :p
    ik denk dat ik het maar hou bij de korte pauzes en dat de familie maar doorloopt.

blijft moeilijk zoiets.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wilde ik ook al zeggen, investeer in een goede draagdoek en ga nu oefenen. Dan kun je al lopend handsfree voeden.

En anders...de hele familie gaat toch niet de hele tijd alleen maar lopen? Ze willen toch ook kijken en af en toe zitten en rusten? Dat kan allemaal mooi op momenten dat jij even aankoppelt.

13. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    ben benieuwd hoe mijn zoontje daarop reageerd maar is zeker het proberen waard! bedankt voor de tip :D

nee het zal niet alleen maar lopen zijn, zo jong zijn de ook weer niet meer ;)

het komt best goed, maar is ook een van de eerste keren dat ik in het openbaar ga voeden dus het is allemaal onzeker en spannend

Deel Deze Pagina