Mijn andere borst lekt behoorlijk als ik aan de ene borst aan het voeden ben. Voor de grap heb ik het gister in de kolf opgevangen. Niet zo handig, zo'n trechter half tegen je borst drukken terwijl je je kind probeert op de plek te houden. Maar zonder enige moeite droop daar zo'n 25cc uit!!! Kun je dat niet op de een of andere manier opvangen? Want dat is door de dag heen toch een aardig flesje vol. Dat is dan alleen de voormelk, neem ik aan, maar tezamen met wat kolven moet ik toch een aardige maaltijd kunnen samenstellen. Of ik kan het wellicht gebruiken om ons mannetje aan de fles te laten wennen tussen twee voedingen door (dan gaat toch bijna alles alsnog door de gootsteen uiteindelijk). Bestaan er bakjes om dit op te vangen? Googelen levert mij alleen van die bewaarpotjes op, en die heb ik al
Weet even niet hoe het heet maar het bestaat wel.het lijkt een beetje op zoogkompressen maar dan van kunstof waar een opvangbakje in zit.
Of lekschaaltjes van medela. Heb ik zelf gebruikt, erg fijn! Ik ving de eerste weken soms wel 100ml op... Zoogkompressen – bescherm uw kleding tegen lekkende melk | Medela (even naar beneden scrollen)
inderdaad lekschalen. De eerste weken had ik smorgens overstromende lekschalen (gaat zo'n 60cc in als je rechtop zit). zo heb ik mijn voorraad ook goed opgebouwd. later zei een lk dat dit wel ook als kolven werkt, omdat je borsten hierdoor wel meer gestimuleerd worden dan niks erin.