Vraag

Discussion in 'Borstvoeding' started by nyncke, Mar 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hallo,

Ik heb een vraag. Weet nl niet meer wat ik moet. Mn dochter maakt van de avond voeding rond 20:00 altijd een drama. Ze is dan continu aan het krijsen. Nu zijn we al begonnen met die voeding de afgekolfde melk in een flesje te geven en dat gaat al iets beter. Het gekrijs wordt minder. Maar ze lijkt niet tevreden na die voeding. Wat kan ik daar mu aan doen? Ik heb iets gehoord van johannesbrood pitmeel om de voeding wat dikker te maken.

Heeft er iemand anders nog een tip?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Welke tijden voed je? Ik heb ook een periode gehad dat de laatste voeding een drama was: combi van dat Thirza extra veel wilde drinken rond die tijd en ook nog eens bek-af was, (sliep overdag erg slecht, dus eigenlijk te moe om goed te drinken).
    Hier kwam het er uiteindelijk op neer dat ze vrij snel op elkaar 2 of 3 voedingen ging pakken (tussen 5 en 7, werd na een tijdje tussen 5 en 6). Ik deed dan 1 afgekolfd flesje, dat was dan wel meer om gewoon de fles te oefenen, maar ook wel gelijk een mooie graadmeter dat ik in ieder geval zeker wst dat ze genoeg binnen kreeg. Dat begon trouwens met 80 cc, werd al snel 100, 120 en op een gegeven moment 140/150 cc, (plus dan dus nog 1 of 2 keer een borst die ze ook leegdronk, een half uurtje later!).
    Mogelijk dat je dochtertje ook (te) moe is en/of wil clusteren?

3. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Nou ik denk dat ze niet te moe is want ze laat netjes 3 a 4 uur tussen de voedingen. Ik denk ook niet dat het clusteren is want als ze dat doet dan drinkt ze wel alleen wat vaker. Met deze voeding lijkt het net alsof ik aan het vechten ben met der. Ze drinkt die voeding dan wel rustig zonder krijsen uit een flesje alleen is ze daarna niet voldaan.

Share This Page