Dit is een totaal nutteloos topic natuurlijk maar het is zoooo leuk om te kunnen melden. Totaal onverwachts na in Februari bij mijn ex weg te zijn gegaan met mn nu inmiddels bijna 16 maanden oude dochter (herinneren jullie misschien nog wel) ben ik iemand tegengekomen die helemaal gek is op ons! Ik was niet op zoek, ik had ook verwacht dat dit niet zo makkelijk zou zijn, maar na wat gesprekken via internet elkaar ontmoet en het klikte meteen! Yara is ook gek met hem, ookal kennen we hem nog niet zo lang natuurlijk wordt ze helemaal blij als ze hem ziet en mag hij vanalles met haar doen kwa spelen en gek doen enzo. Ik woon overgens nog steeds met mn dochter bij mn ouders en we zijn ook niet van plan om binnenkort samen te wonen oid. Ben ook nog steeds op zoek naar werk en wil graag een eigen leventje op bouwen! Maar wil dit nu wel graag weer met iemand delen. Hij zelf heeft overgens geen kinderen dus voor hem is dit een hele stap, maar wel een stap die je niet zomaar maakt en dus kan ik er wel van uit gaan dat hij het heel serieus meent! (hebben we ook hele goede gesprekken over gehad) Ook doet hij nu al meer dan haar biologische vader ooit gedaan heeft! Hij houd rekening met dr, helpt mij als het bijvoorbeeld om eten geven of bezig houden gaat enzo , haalt uit zichzelf dingen voor haar in huis (kinderstoel, plastic service, koekjes, drinken noem maar op) super lief dus! We proberen het zo rustig mogelijk aan te doen, ook voor Yara dus hij komt ook wel als ze savonds al slaapt enzo naja, heel erg nutteloos maar vond het wel even leuk om jullie te laten weten
hoi, super geniet ervan. zolang ik thuis woon gaat dat niet. zo samen met ouders in de zetel zitten is het me niet . nu ik heb terug huurhuis maar wacht nog op meubels als dat allemaal in orde is sta ik er terug voor open. succes
Nutteloos onderwerp?neeeee helemaal geweldig toch???geniet ervan!ik hoop dat ik ooit de moed heb weer iemand te vertrouwen...!maar bij mij is het zo vers allemaal en zal noveen enorme nasleep krijgen...maar meid go for it, take it easy!
Thanx meiden en het is soms ook wel moeilijk hoor... ik heb niet zon leuke ex gehad en dat merk ik nog wel voorbeeld: ik werdt altijd uitgescholden, en belachelijk gemaakt in de supermarkt, volgens mijn ex kon ik niet op een normale mannier bodschappen doen en alles wat ik uit zocht was toch niet goed... Nu ging ik met mn nieuwe lover boodschappen doen... ik reed een man tot bijna 3x toe aan gewoon omdat ik zo gespannen met de kinderwagen door de winkel aan het rennen was... Hij moest me echt even terug roepen, me aankijken en heel lief zeggen dat alles goed was voor ik me een beetje kon relaxen en zo zijn er nog wel dingetjes dat ik ineens helemaal ineen kan krimpen als hij iets doet wat lijkt op een situatie van vroeger... en das niet leuk voor mij maar ook niet voor hem! Wel zijn we echt stapel gek op elkaar wat wel helpt, maar ik merk dat ik niet meer ben wie ik vroeger was en dat mn ex zo zn sporen heeft achter gelaten helaas.
hoi dat ken ik hoor. ik heb dat vaak als iemand zijn stem verheft. ik heb dat zelfs op mijn werk. als een collega onder haar voeten krijgt van hoofdverpleging begin ik spontaan te wenen. wanty ik kreeg altijd onder mijn voeten en kan er ni mee om als iemand anders onder zijn voeten krijgt. nu je word sterker, alleen ik ben denk ik te sterk geworden. ik heb nu zoiets van dat zen mijn eisen en anders blijf ik wel alleen. ik zou zeggen vooral praten met hem en uitleggen waarom je zo doet. succes
Super leuk voor je!!! Geniet ervan. Hier zal het ook nog wel even duren eerst een eigen huis en misschien dat ik er daarna voor open sta En vooral weer vertrouwen krijgen in de mensen dat maar eerst
Hey Vagans Wat super leuk voor je! Na een berg ellende heb je dat wel verdiend! Gaat het verder goed met jou en Yara? Wat groeien ze hard hè? Liefs
ook ik vind t niet een nutteloos onderwerp! verliefd worden en zijn is toch heerlijk na al t negatieve wat je gewend was? t verleden laat altijd zijn sporen achter, weet er alles van en je nieuwe partner krijgt t over zich heen helaas en je bent niet de oude meer.... maar geniet er stap voor stap van en t komt goed als t bestemd is! geniettttt ervan meid, iedereen verdiend t gelukkig te zijn en te voelen x
Leuk-leuk-leuk!! Lekker van genieten met zn 3-tjes, maar ook zeker met zn 2-tjes. Zien je ouders ook het verschil tussen de 2 mannen. Als je ex zo kwetsend was, dan heeft je nieuwe lover een zware dobber, maar hij klinkt als helemaal geweldig, dus dan zal hij het vol liefde doen!!
@ Jente: ja ik snap wat je bedoeld, en ik ben ook wel weer sterkter aan het worden, vooral als het om Yara gaat enzo dan lukt t me wel, verder moet ik nog even de tijd nemen @ Jetje: Ja ik was totaal niet op zoek, wilde juist even concentreren op met zn 2e, maar als zon kans ineens voorbij komt met iemand die echt zooo anders en zoooooo lief is laat je die niet schieten @ Ducky: Ja alles gaat goed! Nog allemaal niet echt super kwa situatie (bij mn ouders wonen & nog geen werk gevonden) maar Yara is gelukkig en daar gaat het om! En het gaat HEEL hard! Ze rent de hele kamer door! hihi @ Snoopy: Mooi gezegd, thanx! @ Clijntje: Iedereen ziet heeeeel duidelijk het verschil! Dit is een hele normale niet overdreven of met grote bek (zoals ex) lieve, echt super lieve jongen en volgens mij vinden ze dat wel leuk , al hebben wij het er thuis nooit zo over
@mamavanmeisje: Ja ik stond er ook van te kijken eerlijk gezegd... Heb hem dit ook verteld en hij voelde zich helemaal vereerd en zal er alles aan doen om mijn gehele vertrouwen te winnen zegt die
Jouw verhaal had wel de mijne kunnen zijn, van A tot Z Heb 4 maanden geleden ook zo'n lieve jongen leren kennen. Inmiddels kennis gemaakt met de wederzijdse families en man wat gaat dat goed! Om bang van te worden. Mijn dochter had overigens iets meer moeite om aan hem te wennen dus dat hebben we heel voorzichtig aangepakt. Inmiddels is ie helemaal geacepteerd door haar. Geniet er van!
Wat een goed nieuws Vagans!!! Wat heerlijk dat je je weer zo goed voelt en dat Yara hem zo leuk vind! Geniet ervan meid, jij en je kleine meisje hebben het verdiend om een lieve leuke en goede man in jullie leven te hebben!!
Wat leuk nieuws! Geniet er van !! Hier ook sinds een maand een nieuwe , super lieve vriend !! Heerlijk hé
Ja is zeker heerlijk!!!! Hier gaat het ook nog super goed. Hij is heel lief en geduldig met ons beide! Ze rende laatst zo hard ze kon (op haar mannier) in zn armen! Zo lief! En ik zag hem pas ineens priegelen om haar staartje opnieuw in te doen!!! Nou dan kan je me opdwijlen hoor dames, dat is wel zo lief! En iets waar haar biologische vader nooit zou doen! Echt papa zijn! Ik hoop dat hij in de toekomst ook een echt papa zal zijn voor mn kleine meid Ik ga gewoon ff een fototje spammen!
HAHAHAHAHA Nee hij heeft alleen een zus. (die een 2-ling meisjes heeft 3 maandjes ouder dan Yara dus super leuk!)