Hipp flesvoeding

Discussion in 'Flesvoeding' started by Bilou, Dec 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand hier ervaring mee?

Ik geef nog bv en wil binnenkort mosschien overstappen. Maar ben er nog niet uit welke voeding ik dan zal geven.

Onze zoon is bijna 4 maanden.

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Hier geen ervaring met Hipp flesvoeding.

Maar welke voeding je kiest maakt niet zoveel uit hoor. Alle merken moeten aan dezelfde strenge eisen voldoen om verkocht te mogen worden.
    Hier heeft hij de eerste 6 maanden Hero gehad, maar na 6 maanden overgestapt op voeding van AH eigen merk, scheelde toch een paar euro's per pak.
    Ik zou kiezen voor een merk die 'goed' is voor je portemonnee en wat makkelijk te verkrijgen is.

3. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Hipp is biologisch. Wij gebruiken nu Jumbo huismerk, maar twijfelen om over te stappen naar biologisch. Ik heb goede dingen gelezen over Hipp, maar ook over AH biologisch. Ik lees dus graag mee.

4. Kymmie

Kymmie Actief lid

Apr 15, 2014
    193
    1
    16
    Wij geven Hipp. Wij hebben voor dit merk gekozen omdat dit het enige merk is waar geen toegevoegde suikers in zitten. In alle andere (biologische) melkmerken zit maltodextrine. Hierin enkel de natuurlijke melksuikers.

5. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties. Ik heb nu hipp in huis gehaald. Er staat wel iets op van suikers, maar dit is dus iets anders dan bijv in nutrilon?

Share This Page