Goedemorgen meiden.hoe is het hier? ... heb vanochtend een test gedaan. kon het toch niet laten.. als een week krampen en steken en misselijk... dacht misschien heb ik een kortere cyclus dan 32 dagen.maar helaas de test was negatief Ongi krampen worden wel minder maar krijg nu weer meer last van steken rechts bij mijn schaambot..dat had ik ook voordat ik die bloeding van mijn eierstok kreeg dus ben bang dat ik weer last heb van de cyste... 1 sept. pas naar de gyn voor controle echo.. als het zo zeer blijft doen en ik wordt niet dan gaat ik ff of ik eerder terecht ken.. heb geen zin in weer een bloeding want dat doet ....PIEP.... zeer ow ja nou heb ik een test gedaan van het merk Romed..hoor er vrij veel slecht verhalen over... wat zijn jullie ervaringen ermee? xxx
ow zie dat er een paar plaatjes van een ander forum zijn weggevallen.hahah als het zo zeer blijft doen en ik wordt niet ongi dan gaat ik ff bellen of ik eerder terecht ken heb de ontbrekende worden even toegevoegd xxx
zegt niks meid, je hebt 4 dgn voor je nod getest dus gewoon toch ff afwachten wat romeds betreft vind ze maar vaag, vaak krijg je dus een 2e lichte streep en in de beschrijving staat dat alleen als de test streep net zo donker is als de controle dat ie dan positief is in tegenstelling tot andere die positief zijn al als er alleen een heel lichte te zien is in de controle.... dus die negatieve zegt niets succes meid dat je later maar wel positief mag testen nog paar daagjes...
hey kaatje, Dit lijkt erg op mijn verhaal afgelopen maart. Ik had twee cystes vorig jaar ontdekt. Maar ineens kreeg ik allerlei zwangerschapsverschijnselen, (ontzettende krampen 3 weken lang, misselijk, veel plassen, enorme borsten etc etc) ook testen gedaan allemaal negatief, toern was ik op een gegeven moment zelfs twee weken overtijd, weer een test, toen een bloedtest allemaal negatief. ik kreeg op een dag een enorme bloeding, geen OB of maandverband kon er tegen op. Ik naar de gyn toe, en die zei direct dat mijn cystes geknapt waren, daardoor waren hormonen vrij gekomen die weer zwangerschapssymptomen gaven. Al met al ben ik nu 3 maanden later pas weer op een normale cyclus, Het was heel naar allemaal, ik was alleen wel heel blij dat het alleen maar mijn cystes waren en niet iets ernstigers en wat smoekie zegt kan natuurlijk ook, je bent nog te vroeg aan het testen dus wie weet. ik duim voor je veel sterkte Angela