Kom een paar maanden niet meer.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annerie, 31 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Jeetje wat jammer! Heel veel sterkte, maar denk maar zo, je doet het voor een wel heel goed doel ;)

2. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Meiden, nog bedankt voor jullie support, dat is echt even lekker om te lezen!!

Inmiddels heb ik mijn enting gehad en is het wachten tot begin november...

Ik vind het heel moeilijk om even afstand te doen van het forum, dus misschien dat ik toch af en toe maar blijf lezen en reageren. Ik weet niet helemaal wat ik wil geloof ik, haha.

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hoop dat de tijd snel genoeg voor je gaat meid.
    Jee ik wist helemaal niet dat je dan 3 maand moest wachten. Toen ik bij de dokter was (gingen normaal bloed prikken om hormoonwaarden te meten en dan moest ik nog een paar keer terug komen) hebben ze er helemaal niks over gezegd.

De dokter wou met die testen nog wachten tot september, maar ze heeft wel bloed laten prikken om te zien of ik ingeënt was.
    Die verpleegster daar begon gelijk te gillen dat ze pas kijken of je ingeënt bent tegen rubella wanneer je zwanger bent. Lijkt me wel een beetje laat dan als ik jouw verhaal hier lees.

Maar sterkte meid. Echt wel balen voor je, moet wel moeilijk zijn om nu nog extra te moeten wachten. Iig het is voor een goed doel :)

Hug,
    Elisje

4. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Balen zeg, maar wel een verstandige beslissing!

Deel Deze Pagina