leuke kleine camping italie/ frankrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door meid, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    de vakantie kriebels komen al weer.....

wie weet een leuke kleine camping in italie of frankrijk.
    wij zijn afgelopen jaar in toscane geweest op een super leuke camping en eigenlijk ben ik niet zo van 2keer naar dezelfde camping. zonde toch er is zoveel moois te zien!

maar tot nu kan ik op internet niet iets leukers/mooiers vinden..
    dus wie heeft voor mij de ideale camping.

mijn eisen pakket: hihi!
    *klein
    *gemoedelijk
    *hoeft niet bij zee/meer, mag wel.
    *hoeft niet dicht bij of aan een plaatsje te zitten, mag wel.
    *huur accomodatie, lodgetent, stacaracan.
    *er moet natuurlijk wel een zwembad aanwezig zijn.

2. mamautrecht

mamautrecht Niet meer actief

Het is geen camping maar wel een klein gemoedelijk vakantiepark. We zijn de afgelopen jaren naar Italie naar een camping geweest in een stacaravan en volgend jaar gaan we dus voor het eerst naar dit vakantiepark.

Villaggio a Mare (Vakantiepark), Italië met Arke.nl

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.538
    14.058
    113
    Vrouw
    Hier hebben wij ooit een huisje gehuurd, erg leuke kleine kindvriendelijke camping. Het huisje had ook een veranda die je af kon sluiten met een hekje zodat ons zoontje niet zomaar weg kon lopen.
    Ook zijn er geiten en kippen die de kinderen (onder begeleiding) mogen voeren en er is een zwembad (waar mannen ook geen speedy zwembroek oid aan hoeven). Daarnaast is er een speeltuintje aanwezig.
    La Grenouille Vacances - Een gîte, een huurcaravan en een camping met zwembad bij Hautefort in de Dordogne, Frankrijk

Hier willen we komend jaar heen. Geen zwembad, maar wel een zwemmeertje en een klein beekje waar kinderen heerlijk dammetjes kunnen maken. Ook hier zijn wat dieren en speeltuintjes. Schijnt ook erg geschikt te zijn voor peuters en kleuters.
    Camping La Semnadisse

4. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    bedankt alvast voor jullie reacties!
    mamautrecht, ik ben nu die van jou aan het bekijken, wow die ziet er echt wel ontzettend leuk uit...maar helaas, is op de datum dat wij weg kunnen, alleen maar een 2kamer app vrij...en dat is toch wat te krap met z'n 4tjes.

cin85, ga nu die van jou bekijken, bedankt voor je reactie!

5. mamautrecht

mamautrecht Niet meer actief

Ik ben ook echt heel benieuwd naar het park hoor, vind het er ook erg mooi uitzien allemaal. Wij waren inderdaad ook al een van de laatste die de 3 kamer bungalow konden boeken in juli/ augustus.

Succes met je zoektocht!!
    Vrienden van ons zijn naar camping Weekend geweest en die waren daar erg over te spreken, misschien is dat ook nog wat!

6. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ja camping weekend heb ik ook gezien, is van dezelfde eigenaar als waar wij afgelopen zomer zijn geweest, camping orlando in chianti.
    maar camping weekend ligt aan gardameer en dat trekt mij eerlijk gezegd niet. en is toch behoorlijk groot (er)..

maar bedankt!

7. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wij zijn vorig jaar op deze camping geweest, in de Ardeche (Frankrijk): Camping La Nouzarède - Frankrijk - Vacansoleil. Kleinschalige camping met stacaravans en wat kampeerplaatsen. Heeft een zwembad en een meertje/beekje er vlak naast. Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad met onze zoon (toen 1,5 jaar). Gewoon lekker gemoedelijk, overzichtelijk en vlak naast harstikke leuk dorpje met faciliteiten als restaurants en supermarkten. Misschien is het ook wat voor jullie?

8. Lentes

Lentes Niet meer actief

Waar zijn foto's te vinden van dat laatste huisje?

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.538
    14.058
    113
    Vrouw
    Bedoel je bij de tweede camping? Bij 'onderdak' staat een foto, maar anders moet je ze even mailen, wij hebben nu een vouwwagen gekocht, heb ze gemaild en kreeg uitgebreide beschrijving van daadwerkelijk elke plaats op de camping, ook mbt de zonligging, dus ik denk dat als je mailt ze ook foto's en een uitgebreide beschrijving van het huis sturen.

10. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    515
    113
    Het is alleen zooo ver rijden.. Wil eigenlijk op max 800 km blijven.. Een dagje rijden zeg maar met zoon van dan bijna vier en dochter van net twee

Deel Deze Pagina