misselijk overgeven met 31.3 week

Discussion in 'Gezondheid' started by Trotsemama31, Jul 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Hai dames ik ben 31.3 week zwanger en de misselijkheid overvalt mij. (Voel mij verder niet ziek) maar enorm misselijk en overgeven. Wat kan dit zijn? Herken dit zo niet van de andere zwangerschappen. Ben bekend met pe toevallig controle gehad alles was goed. Bloeddruk 150/80 en eiwitten 28.3 gram. Hou ook wel wat vocht vast komt van dit vieze warme weer denk ik. Zijn er dames die het met dit termijn herkennen? En wat was het? Ik weet dat het wel een symptoom van pe kan zijn maar omdat alles helemaal goed was.. vraag ik mij af wat het nog meer kan zijn. Vooralsnog voel mij niet grieperig verder. Bedankt voor de antwoorden alvast.

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik herken het niet, maar weet wel dat je van dit warme weer ziek kan worden. Niet alleen omdat je eten sneller bederft maar ook omdat de warmte je zo kan aangrijpen dat je ziek wordt. Is dat het misschien geweest?

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ja ik weet het niet zo goed maar ik ben de laatste weken ook weer ontzettend misselijk en weekje geleden ook overgegeven. Best gek. Ik denk zelf warmte wellicht? Want bij mij is verder ook alles goed!

4. Trotsemama31

Idd dat zou mogelijk kunnen zijn daar heb ik niet aan gedacht de warmte. Wat dom

5. Trotsemama31

Zie trouwens dat we allemaal redelijk gelijk oplopen. Leuk hoor. Gaat bij jullie verder alles goed?

6. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    Ik heb t ook van t weer en eten dat niet lekker valt. Moet zeggen dat t vandaag weer beter gaat, maar smorgens begin ik net als in t begin last te krijgen. Als ik te laat ontbijt dan ben ik misselijk.

7. Vrolijkheid

Ja gek he? Het is soms net alsof de kwaaltjes vanuit het eerste kwartaal terug komen! Ik was toen regelmatig misselijk (niet perse overgeven) had grote honger en was moe. Tweede trimester niets aan de hand helemaal actief en nu begint het allemaal toch weer zwaarder te worden en heb ik af en toe weken met veeeel trek, vermoeidheid of inderdaad misselijkheid. Ik app met een paar meiden die net zover zijn en die hebben het ook. Dus ik denk dat het er een beetje bij hoort :)

Verder gaat bij mij in elk geval alles goed. Bij jou ook TS? Lekker aftellen! Gaat snel ineens he?

8. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook, heb 's avonds ook amper honger en de afgelopen drie weken moest ik soms ineens overgeven. Ik denk dat het komt doordat de baby wat tegen m'n middenrif ligt, mijn maag vindt dat kennelijk niet altijd even prettig. Overigens ook last van m'n darmen, dan weer een aantal dagen niet naar de wc kunnen, en ineens juist weer omgekeerd en ieder uur moeten rennen.

9. Vrolijkheid

Edit: ik bedoel uiteraard eerste trimester en niet kwartaal haha.

Share This Page