Hallo dames, Ergens rond mijn 10e week voelde het alsof er een veer/spiraal lossschoot in mijn buik, aan de rechterkant van het midden waar je buikspieren zitten zeg maar.. Deed geen pijn ofzo alleen voelde heel raar aan, alsof er vanbinnenuit met een staaf tegen mijn buikwand aan werd geduwd.. Kan het moeilijk omschrijven. Nu lag ik laatst in bed en wilde me omdraaien en hoppa, weer datzelfde! Zou er iets mis zijn met mijn buikspieren ofzo? Ben niet ermee langs een dokter geweest en wilde eigenlijk de 31e eens vragen bij de vk wat het kan zijn. Misschien herkent iemand het hier van eigen ervaring, hoor het graag!
Hey, ik had dat hetzelfde! Ook rond die periode, ben nu 17 wkn en het wordt wel iets minder. Mijn vk zei dat dat bandenpijn is omdat alles wordt opgerekt...
Bandenpijn? Altijd gedacht dat dat onderin je buik zit.. Dit was meer ter hoogte van mijn taille zeg maar. Ga het de 31ste eens navragen, ben wel benieuwd. Als het bandenpijn is prima heb ik tenminste geen buikspierprobleem hihi, Dankje voor je reactie
Ik heb het ook; plotselinge steekjes alsof er een elastiekje springt. Het is heel kort en doet daarna ook geen pijn meer (bandenpijn blijft bij mij meestal nog even zeuren). Ook heb ik 4 dagen het gevoel gehad alsof ik 300 sit-ups had gedaan. Dat gevoel was opeens over en toen begon mijn buik echt te groeien. Wellicht zijn het je buikspieren waar spanning op komt te staan omdat je buik groter gaat worden. Die steekjes kan je voelen wanneer je je buikspieren gebruikt terwijl ze al flink op spanning staan.
Tnx voor de reacties, ga er inderdaad maar vanuit dat het met het groeien van de buik te maken heeft. Voor 13 weken heb ik al een aardige buik maar goed is ook de 2e. Gelukkig verder weinig last van maar wel dagelijks dat losschietende spiraaltje haha