Hoi Allemaal, Ik had vannacht zo iets raars dat ik het even hierop wil vermelden en wie weet heeft 1 van jullie het ook gehad. Op 12 mei ben ik ongesteld geworden met een ciclus van 36 dagen. Dus 16 juni moet het weer gebeuren. Nu werd ik vannacht wakker op mijn buik en ik had me daar een pijn in mijn buik. Ik ben toen uit bed gegaan en naar de wc gegaan en vervolgens weer mijn bed ingedoken. De pijn was overigens gelijk weg nadat ik van mijn buik af rolde. Even later wordt ik weer wakker van de pijn en ook weer op mijn buik en ben toen weer op mijn rug gedraaid. Dit is erg vervelend en weet ook niet wat ik ermee moet. Elke keer werd ik wakker van de pijn en zodra ik me omrolde naar mijn rug was het over. Daarnaast heb ik hele lichte krampjes die je zo nu en dan eens voelt. Als het goed is, is mijn eiersprong rond het begin van juni geweest (ik kreeg toen ook steken in mijn zij). Vroeg me af of meerdere mensen dit hebben meegemaakt of hebben ervaren en wat de reden er dan van was. Aangezien ik dit dus nog nooit heb meegemaakt. We zijn nu met de 2e ronde bezig dus ik ga er eigenlijk vanuit dat het nog niet raak is...... wie kan mij helpen en weet hoe dit kan? Alvast bedankt liefs Butterfly1
Ik moet ongesteld worden, en heb ook al heel de nacht en dag pijn in mijn buik. Steken, en een zeurend gevoel. Ik denk dat de ongi eraan zit te komen, maar ik zie nog niets...
Ik heb dit ook meegemaakt terwijl mijn eisprong net een paar dagen achter de rug was...heel vervelend maar het gaat ook over!
Je kunt er echt vanuit gaan hoor dat het over gaat, bij mij was het maar 1 nacht, verder heb ik nu overdag wel vaak een steek of wat ongipijn en zere borsten of tepels ik weet het ook ff niet meer hoor...