kom er niet uit trouwvervoer

Discussie in 'De lounge' gestart door mamaatjevan5, 10 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Hoi meiden,

ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen, we zijn nu al dagen op zoek naar trouwvervoer voor onze bruiloft 30 Mei

de bedoeling is eigenlijk enkel halen vanuit mijn moeders huis Almere buiten - brengen naar de trouwlocatie Almere Haven

Wij trouwen op locatie en aansluitend is ons feest, welke duurd tot 23:30

daarna zouden we dus weer terug gebracht willen worden, dus die uren ertussenin hebben wij geen auto nodig.

nu krijgen wij elke keer geweldige aanbiedingen van 675 euro :$

wie o wie kan en wil mij helpen wie weet een goedkope site of kent mensen met een limo

alvast bedankt

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Bij mijn huwelijk heeft schoonvader ons gereden (de vader van mijn man dus) in zijn nieuwe auto. Geen limo dus, mede dankzij de prijs natuurlijk. Weet dat je hier niet naar op 'zoek' bent maar mede door de prijs zijn wij dus afgehaakt.

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Ik snap je heel goed, ik zit zelfs te bedenken om gewoon met eigen vervoer te gaan:( vanwege de torenhoge prijs

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Zou je niet heen een limo kunnen huren en terug gewoon met iemand meerijden of een taxi? Dat is volgens mij veel goedkoper omdat je een limo ook huurt met wachtgeld, dus voor al die uren van heen tot terug reis.

5. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    En alleen de rit naar de trouwlokatie, hoe duur is dit dan? Dan zou je voor na het feest vervoer via een kennis oid kunnen regelen? Of je doet een overnachting in de buurt, wij hebben een hotel geboekt vlakbij de feestlokatie, konden we lopend heen.

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Hier zat ik ook aan te denken maar overal hanteren ze een minimale prijs van 200 euro terwijl we de auto eigenlijk dus maar een kwartier gebruiken :)

7. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Je kan ook een taxi regelen voor als het feest klaar is ipv de limo. Dan heb je vanaf je moeders huis naar de feestlocatie toch de limo maar ben je niet zo duur uit.

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Dit is minimaal 200 euro voor een rit van een kwartier tenzij ik hem om laat rijden hihi

9. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Ja maar dat zijn nou eenmaal de prijzen van een limo.

Niemand in de omgeving met een mooie auto (cabrio misschien)?
    Ook zou je een autobedrijf kunnen vragen of je een mooie auto mag lenen voor het vervoer.

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Ik ben de enige met een auto en rijbewijs helaas

een autobedrijf eens vragen is wel een goeie bedankt

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Plaats eens een oproepje op een forum voor auto-liefhebbers. Ik weet niet of je bijvoorbeeld een mooie kever leuk zou vinden?

12. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wil je perse een limo of mag het ook een gewone auto zijn? In dat geval zou ik kijken bij een normaal autoverhuurbedrijf, dan heb je al een mooie Audi of Mercedes voor een dag vanaf 80€ ongeveer.

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Wij hebben er heel bewust voor gekozen om juist met onze eigen auto te gaan. Op zo'n dag met de hele dag mensen om je heen vonden wij het heerlijk om tijdens die ritjes van en naar locaties lekker samen in ons eigen autootje te zitten. We hadden de auto natuurlijk wel leuk versierd en ervoor gezorgd dat ie van binnen en buiten brandschoon was.

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Eigenlijk wilde we wel een limo zodat mijn moeder en broers zusters ook mee konden rijden, maar het word denk ik erg lastig :(

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Ik zit inderdaad heel erg te twijfelen of alleen heen met limo en terug taxi of eigen vervoer, tjonge was sneller klaar met mijn trouwjurk haha

16. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    En gewoon een taxi limo huren voor een uurtje? Heb je daar al naar geïnformeerd?

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Kijk eens op marktplaats.. Wij hadden voor ons trouwfeest voor 50 euro een super mooie oldtimer via marktplaats, Top chauffeur met fotoshoot en een aankomst van jewelste :d

was danwel alleen heen.. Terug zijn wij met schoonouders mee gereden..

18. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik zou er even goed over nadenken of je terug perse ook met een limo wilt....
    Mijn ervaring is dat bij aankomst iedereen jullie op staat te wachten, maar terug staat iedereen verspreid geparkeerd, dus maar weinig mensen die jullie uit staan zwaaien (of je moet dat zo geregeld hebben door bv als eerste het feest te verlaten).

Zou iig een hoop geld schelen!

Veel plezier met de voorbereidingen!

Deel Deze Pagina