Lekker zeg! Net een dagje sauna voor 2 personen gewonnen via vakantieveilingen! Zo aan toe 11,- euro geboden en daarmee gewonnen.. Daar kan je het niet voor laten toch! Was voor het eerst dat ik op iets geboden had, wel erg leuk! Hebben jullie ook wel eens iets 'gewonnen' op vakantieveilingen?
Ja al heel vaak! Maar meer in de begin jaren toen had je nog echte 'koopjes' zeg maar. Ik vind dat het tegenwoordig voor veel weggaat niet bij alles natuurlijk. Echter 1x een veiling gewonnen met uit eten gaan dat doe ik niet meer voor de rest is alles top bevallen. Veel plezier!
Vorig jaar 4 kaartjes voor Thomas de trein musical 20 euro 2011 een vakantie 11 dagen bungalowtent 250 euro frankrijk 2012 vakantie 14 dagen 196 euro bungalowtent Frankrijk 3 keer bbq 16 personen 90 euro per bbq
Ik deed in het begin nog wel eens mee, maar laatste tijd gaat alles echt voor veel te veel weg en ik heb er echt bijna geen tijd meer voor
Ik heb dit jaar 2 overnachtingen in een studio gewonnen in Parijs voor 50,-. Helaas kreeg ik teveel last van mijn hormonen en kon ik toch echt niet weg van mijn katten haha. Dus reisje weggegeven.
Lekker zeg!! Ik had een keer ook wat gewonnen. 1 euro voor een vakantiepark in Nederland. Het was de eerste keer dat ik er aan meedeed en had niet door dat je verder moet lezen. Die 1 euro was namelijk exclusief allerkei bijkomende kosten van wel meer dan 100 euro bij elkaar. Wat voelde ik mezelf genaaid.
Ja al meerdere dingen "gewonnen". Idd je moet goed kijken naar de bijkomende kosten, want soms is het dan echt niet zo voordelig. Ts veel plezier! Klinkt als een mooie deal.
Dat is echt balen. Ik kijk er idd ook goed naar. Als ik niet weet hoe duur iets ongeveer is waar ik op wil bieden ga ik naar de desbetreffende website en kijk wat het normaal kost. Sommige mensen bieden nl ook veel te hoog.
Ja, idd.. Die bijkomende kosten daar ben ik ook altijd een beetje bang voor.. Heb dit ook eerst wel 30 keer gelezen.. Nou er kwam 5 euro bij aan kosten, dus voor 8 euro pp kunnen we naar de sauna!