Ik bestel vaak op esprit.nl daar bestel ik wel eens van een broek of schoenen 2 maten, dan stuur ik wat niet past weer terug. Ideaal. Je krijgt dan binnen een paar dagen de definitieve rekening en dan betaal je achteraf dus. Nu wilde ik op Zalando schoenen bestellen, 2 maten, maar dan moet je vooraf eerst betalen.... niet handig... Weet iemand nog meer webshops, waar het werkt zoals bij esprit.nl ???
Ik betaal bij Zalando nooit vooraf. Volgens mij is dat alleen vanaf een bepaald bestelbedrag dat je daar vooraf moet betalen.
Ik had een keer bij Zalando iets besteld en kreeg een acceptgiro. Toen ik een aantal maanden later iets wilde bestellen moest ik direct betalen.Ze werken daar dus met afterpay en mijn vorige rekening had ik 1 dag te laat betaald. Ik heb de bestelling toen geannuleerd. Ik had meerdere maten en wilde niet voorschieten. Ik bestel het meeste bij wehkamp en betaal je achteraf.Ik betaal dan wanneer ik bericht heb gekregen dat mijn retouren zijn verwerkt.Ik betaal dan ook weleens een aantal dagen later maar geeft nooit probelemen. H&M hoef je ook niet vooraf te betalen en Neckerman/Otto vlgns mij ook niet.